Twee vraagjes....over tandjes en ehh poep

Sja, een beetjek zo samen in 1 onderwerp...
Maarrrrrr Stef wil dus intussen al zo'n drie dagen (misschien wel 4, ben de tel kwijt) niet eten. Hij wil wel zijn fles en hij slaapt ook wel ok, maar eten wil hij gewoon niet. Nu doe ik vandaag maar een kleine fles extra, want anders krijgt ie veeeeeeel te vroeg zijn laatste fles, maar zal hij daar niet te snel weer aan wennen???

Nou ja, in ieder geval....volgens mij komen er zelfs twee, misschien (kan het niet heeel goed zien) wel 3 tandjes. Sja, daar zou ik dus ook chagarijnig van worden...niks niet sprongetje dus! haha Maar goed, zou hij daarom niet willen eten? Misschien doet die lepel zijn tandjes wel zeer....

Enne.... Hij heeft ook ineens (gisteren een beetje vandaag heel erg) dikke poep! Het lijkt wel een keutel van mij! (alleen anders gekleurd..bah vieze praat) Maar aangezien hij dus weinig tot geen vast voedsel eet, kan het toch nooit daarvan komen?? Of moet ik nu echt de voeding ietsje gaan verdunnen??

Sjonge, wat is het toch lastig dat hij niet gewoon kan vertellen wat hem dwars zit...
ik hoop dat jullie me (weer) een beetje kunnen helpen!

Liefs Annet
P.s. sorry voor het onsamenhangende verhaal...

Ha Annet!
Evi heeft ook erg dikke ontlasting, das wel zielig... huilen huilen, komt er niet uit.
Dok heeft lactose voorgeschreven.
Volgens mij wordt het wel verergerd door voeding hoor... fruithapjes (geen banaan geven!), opvolgmelk, biscuitje door fruithapje... enzovoort... minder drinken waardoor het nog lastiger wordt!
En ik maar denken dat het met de komst van haar tandjes juist makkelijk zou afgaan...

Goed weekend, liefs!

(enne vacature staat nog open hoor... 12 euro per uur... beetje poetsen en koffie.. en sigaretje in de tuin....! nou, enthousiast ben je! dat voel ik !!)

uh ja...
door jouw onsamenhangende verhaal is mijn reactie ook op en top niet duidelijk!

dus op je vraag:
ja verdunnen kan helpen!
beetje thee, meer vocht dus!
geen banaan geven!

dat was hem

Hoi hoi

Dankjewel voor je antwoord...
Ik ben iig maar begonnen met die extra fles (helaas... maar heb maar 150cc gegeven) te verdunnen. Dus nu heeft ie 180cc water +5 scheppen gehad. Ik doe dan vanavond maar 210cc water met 6 scheppen en rijstebloem... Sjonge! Wat vind ik dat toch allemaal moeilijk!

Ik zal inderdaad maar even opletten dat hij geen banaan krijgt en dan zie ik het allemaal wel weer..... Wie er nog meer tips en antwoorden heeft...GRAAG!!

Liefs Annet

Lars poept 1 keer in de 3 dagen tegewoordig eigenlijk mag ik nog geen fruit geven maar ik had het CB gebeld van de week en als ik dan toch iets wil geven om hem te laten poepen dan moet ik peer geven dan werkt goed volgens het cb. Maar ik moest eerst een ter. meter in zijn poeppertje doen voordat ik fruit ga geven dat werkt ook wel maar kwam alsnog dikke poep uit en  dat alleen van pepti en een beetje pap

Groetjes,

Bianca

hoi hoi

ik weet het niet maar kan het niet komen door verandering van de voeding (de opvolgmelk)

weet het niet....??

wat kan helpen is inderdaad meer water aan de fles toevoegen....en eventueel wat druppeltjes olie toevoegen( weet even niet meer wat voor olie)

enne idd geen banaan geven,,,,,

succes ermee

ps is het weigeren van de potjes begonnen toen stef de 6mnd potjes kreeg voorgeschoteld, want anders dan zou ik hem gewoon weer even de 4mnd geven en dan langzaam een klein beetje van 6mnd erbij geven en langzaam gaan opbouwen..

liefs tobi

Terug
Bovenaan