twee vraagjes

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

ik heb nu toch even twee vraagjes..........

Zoals ik eerder al zei, hebben de vrouwen in mijn familie een vreemde cyclus wat de eisprong betreft. Deze komt dus niet net zoals bij andere vrouwen 14 dagen voor de menstruatie. Nu vermoed ik dus, dat ik dat ook heb. Mijn eisprong was namelijk volgens mij al na 8 dagen na de eerste dag van mijn menstruatie. Ik vroeg me af of er misschien meer vrouwen hier zijn, die dat ook hebben.

En dan nog een vraagje over voorgevoelens......
Mijn man heeft dus sterk het idee dat ik nu wel zwanger ben. Zelf kan ik niet zeggen of dat zo is, maar ik heb wel heel sterk het gevoel dat het deze maand raak kan zijn. Tot nu toe was ik steeds wat sceptisch, van het zal wel niet. Maar dit gevoel is toch wat raar.

Heeft iemand dit ook?????

Liefs wondernetje

Hoi, wat leuk. Ik heb nu deze ronde ook sterk het gevoel dat het raak is. Hoe dat komt weet ik niet het is een gevoel. Misschien zit het wel tussen mijn oren??? Hoe lang zijn jullie bezig??
Over de cyclus zelf  kan ik weinig zeggen maar ik voel zelf  wel altijd de eisprong. Dus ik weet niet hoe het is met een onregelatige cyclus.
Groetjes

Hoi Wondernetje,

Ik gebruik deze maand voor het eerst de Persona en deze gaf bij mij al bij dag 6 een negatief advies om te vrijen (dat betekent positief als je zwanger wilt worden), we zijn nu al bij dag 14 aangekomen en nog steeds is het advies negatief (dus positief).
Ik heb wel eens gehoord dat een vrouw elke dag, buiten haar menstruatie om, zo'n 30% kans heeft om zwanger te worden.
Dus wat jij schrijft is nog niet zo gek. Misschien moet je volgende maand eens ovulatietesten proberen.

Je andere vraag gaat over intuitie. Deze kunnen natuurlijk heel sterk zijn. Ik adviseer meestal om je intuitie te vertrouwen, dus wie weet ben je nu wel zwanger......

Succes met het wachten.

Liefs, Clau

Hoi Clau,

Dat die persona de eerste maand erg veel rode dagen aangeeft klopt hoor! Het apparaatje moet eerst jouw cyclus gaan leren kennen dus geeft hij de eerste maand heel veel rode dagen. Pas na een aantal periodes worden de rode dagen minder en weet je dus eigenlijk pas echt wat je vruchtbare dagen zijn...

Dit is niet om je te ontmoedigen ofzo hoor! Maar een vriendin van me heeft  de persona een tijdje gebruikt als voorbehoedsmiddel en zelf  heb ik  getwijfeld of ik hem zou gaan gebruiken en heb me dus goed voor laten lichten hierover.

Succes en ik hoop dat je snel profijt hebt van de persona!

Groetjes San

Hai Finn en Clau

Dank jullie voor je reactie. Ik ben nu een klein beetje zekerder, maar twijfel toch nog een beetje. Dus we kllussen maar gewoon even verder deze maand. Is nog steeds niet erg om te doen hoor!!!!

Ik zal inderdaad volgende maand (als er een volgende maand komt dan he???) eens aan die ovulatietesten beginnen. En dan ook maar gelijk aan die gewone, want ik moet er eigenlijk niet aan denken dat ik aan iets begin wat eerst weer een maand aan mij moet wennen.

Wat die intuitie betreft: Ik durf daar dus absoluut niet op te vertrouwen!! Heel erg frustrerend natuurlijk, maar ik ben zo bang dat ik het weer mis heb. However...... dit is wel de eerste keer dat zelfs mijn man een voorgevoel heeft.....

Poeh hee, het valt allemaal niet mee!!!

Ik ben trouwens nu zeven maanden bezig met zwanger worden. Ik dacht in het begin dat ik een van de weinigen was die op mijn leeftijd al aan kinderen dacht, maar niets blijkt minder waar!!!! Wel heel leuk om te weten. Ik leef dan ook erg met iedereen mee, en stiekem een beetje meer met de meiden van mijn leeftijd. Ik denk tenslotte dat die ook wel gedacht zullen hebben dat ze erg vroeg waren. En dat ze ook zeker hun twijfels gehad zullen hebben of "men" ze niet te jong zou vinden.

Meiden heel erg bedankt, ik hoop op nog meer reacties waar ik ook zoveel aan heb.
Jullie zijn echt geweldig!!!!!!!!!!!!

Liefs wondernetje

Terug
Bovenaan