Twee vraagjes ?????????????????

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

even een  (eigelijk 2)  vraagje-s. Misschien kunnen jullie mij helpen.

Rond deze periode verwacht ik mijn ei, normaal heb ik niet echt een idee dat ik hier iets van merk, maar ja je let er dan ook niet zo bewust op.
Nu heb ik de afgelopen dagen een harde opgezette en pijnlijke  buik  (niet op een plek ofzo) zou  het eraan kunnen komen? En wat  merken jullie tijdens deze periode?

Ook heb ik het de afgelopen twee weken  enorm druk gehad en ben ik wel een vergeten foliumzuur te slikken (voel me  hierdoor echt een beetje rot  ) zou dit kwaad kunnen ? Ook ben ik de laatste tijd heel erg moe en moet me echt ertoe zetten om te "klussen''. Voel me hierdoor best wel schuldig. Ik vind het namelijk wel belangrijk dat het niet dwangmatig gebeurd.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen !

Groetjes en alvast bedankt

Kim

Hoi Kim,

Niet iedereen voelt zijn eisprong hoor! Sommigen heel duidelijk en anderen weer niets!
Ik heb het deze week wel gevoeld denk ik, en had dan ook een positieve ovulatie test. Was voor mij de allereerste eisprong in 4,5 maand dus hoop dat er meer gaan volgen.
Ik heb het gedacht te voelen door steken ter hoogte van mijn eierstokken, links en rechts. Echt een scherpe pijn alsof iemand je met een potlood steekt ofzo (al weet ik niet hoe dat voelt!)

Die foliumzuur, tja het schijnt wel belangrijk te zijn, ik slik het dan ook wel. Maar er zijn natuurlijk ook vrouwen die heel plots zwanger blijken te zijn en dus helemaal niet van te voren hebben geslikt. Over die twee weken zou ik me dus niet al te druk maken!

Dat geforceerde klussen is voor mij niet zo heel herkenbaar, maar het is wel belangrijk dat je er lol in blijft houden natuurlijk! Het moet geen moetje worden.
Maar hoe je dat voor elkaar krijgt, tja.................wij hebben het vrij makkelijk want mijn vriend is vaak van huis voor zijn werk, dus als hij terug komt of vertrekt (is al twee keer per week) nemen we altijd afscheid of vieren we dat hij terug is........hihihihi!
Daar moet je voor je zelf een weg in zien te vinden......makkelijk gezegd hoor!
Succes in ieder geval!
Liefs Rimke

Hoi Kim,
Ik heb mijn ei nog nooit gevoeld. Ik ga uit van dag 14 en klus daar omheen.
succes,
                sterretje

Hoi Kim

Mijn ei voel ik ook nooit eigenlijk, dus daar kan ik je niet meehelpen. En de foliumzuur die slik ik niet, volgens mijn gyn kan ik daar ook meewachten tot het raak is. Zit nu in ronde 11 voor een 2de kindje

Veel succes
                          Patricia

Terug
Bovenaan