mijn hond heet Zherydya (je zegt zjeridia)
opzich gaat het heel goed, Goewan vind haar reuze interesant, hij ligt he-le-maal in een deuk als de hond gewoon langs loopt, grote glimlach komt er dan op zijn gezicht, op de grond zoekt hij ook gelijk de hond op, en eet groot aan haar oren en neus, ook pakt hij continu de wangzakken beet. Zherydya intereseerd zich eigenlijk helemaal niet in geowan (of er moet eten in de buurt zijn). maar als wij de kamer uit zijn en goewan ligt in zijn box te huilen dan gaat ze heel dicht bij hem zitten of ze gaat bij de deur staan en blaft een keer zo van " kom snel hij huilt"
ze is niet echt jaloers, maar als ik met goewan op de gron dop het kleed speel dan wil ze er continu bij, maar denk dat dat meer zo is omdat eerder als ik op de grond ging zitten betekende dat juist kom maar zherydya even lekker knuffelen, nu zet ik dus een hek in de kamer die de kamer in tweeen deelt en na het spelen op de grond haal ik het hek weer weg.
ze weet al dat wanneer ik goewan zijn jas pak dat ze naar buiten mag, helemaal dol word ze dan al.