Twee weken overtijd, krampen en slapeloosheid. Test negatief.

<p>Goedemorgen Dames,</p><p>Even een vraagje. Ik en mijn partner zijn nu sinds een half jaar bezig met zwanger worden. Ik ben nog nooit overtijd geweest. Ik ben nu ruim twee weken overtijd maar volgens de testen niet zwanger. Ik heb vaak krampen die voelen als menstruatiekrampen maar ongesteldheid blijft uit. Verder ben ik sinds twee weken ineens elke dag om 04.00 ongeveer klaar wakker. Dit heb ik echt nog nooit gehad, normaal gesproken heb ik vreselijke moeite met wakker worden. Ik weet niet of dit ook een symptoom kan zijn van zwangerschap? Verder niet echt symptomen. Wat is jullie advies om te doen? Is het mogelijk dat ik toch zwanger ben maar dat de test een vals negatief is? Na hoeveel weken moet ik de huisarts gaan bellen? </p><p> </p><p>Alvast bedankt! </p>
 
Hey,wat vervelend en spannend! Heb inderdaad ook wel eens van vals negatief gehoord en het uitblijven van menstruatie is wel vreemd..Normaal ben je altijd zelfde tijd ongesteld lees is ? Misschien slim om huisarts te bellen gewoon om advies te vragen zodat je weet waar je aan toe bent want dit lijkt me zo stressvol.... ik hoop voor je op goed Nieuws! 
 
Ohja en dat slapen en die krampen had ik wel eerste weken van mijn zwangerschap maarja dat zegt denk ik niet zoveel..... nogmaals ik zou gewoon bellen! 
 
Hoi,zelf heb ik met mijn 1ste kind mee gemaakt dat mijn testen pas met 8 weken positief aansloeg. Week later echo en wij schrokken enorm dat ik toen al 9 weken en zoveel dagen was. Sommige mensen maken pas laat HCG aan. Heb je al een bloedtest gehad? Ik zelf ben nu 2 dagen overtijd. Vorige week donderdag positief getest en nu weer negatief. Dus gisteren bloedgeprikt en donderdag uitslag. En mijn huisarts vertelde dus over die hcg dat het allemaal later aangemaakte kon worden. Ikzelf heb ook steeds dat ik op een bepaalde tijdstip wakker word. Verder gevoel dat het lijkt alsof ik ongesteld moet worden maar het komt niet. Erg verwarrend voor je dus ga naar de huisarts en die kan je vast wel verder helpen! Liefs !
 
Terug
Bovenaan