Twee weken te vroeg ongesteld

Hi allen,

Mijn cyclus was altijd perfect maar ik heb nu voor het eerst dat ik gewoon twee weken te vroeg ongesteld ben geworden. 2 dagen na mijn positieve ovulatie test begon het al. Heeft iemand hier ervaring mee?? Ik maak mij een beetje zorgen.
 
Hoi gebruiker , het hoeft geen menstruatie te zijn. Het kan ook spotting/doorbraak bloeding zijn.. meestal als je dat hebt is er wel een stuk minder bloedverlies dan met een normale menstruatie
 
Hey, ja daar dacht ik eerst ook aan maar het bloeden wordt steeds ergens en ik heb ook echt last van krampen in mijn buik en rug. Het voelt helaas precies hetzelfde als een menstruatie.
 
ah oke bale dan idd :( ik heb heb zelf 3 cyclussen gehad maar dat kwam omdat ik gestopt was met prikpil en mn hormonen '' normaal'' moeste worden... dus zou denk nog niet meteen zorgen maken.. maar als het volgende cyclus weer is kan je natuurlijk altijd ff aankloppen bij de huisarts
 
Ohh ja dat van jouw zou inderdaad kunnen komen door het stoppen van de prikpil.
Ja mocht het volgende maand nog een keer gebeuren dan neem ik contact op met het ziekenhuis. Mijn vriend en ik lopen daar al ivm fertiliteits problemen maar ze konden nooit wat vinden. Dus nu ben ik wel een beetje bang dat er toch een reden is waardoor het zwanger worden niet lukt
 
Terug
Bovenaan