Twee weken wachten

A

Anoniem

Guest
<p>Dag meiden,</p><p>Zondag 3 nov positieve ovulatietest gehad en het gezellig gemaakt. </p><p>Nu is het 2 weken wachten tot aan 17 nov want dan is mijn NOD.</p><p>Graag wil ik weten of jullie in die twee weken klachten ervaren zo ja wanneer en welke.</p><p>Ik ben namelijk erg benieuwd.</p><p> </p><p>Groeten,</p><p>Kristina</p>

Nee ik had helemaal niks tot op de dag van mijn nod  had ik geen klachten en dacht ik ook inderdaad dat ik door ging naar de volgende ronde
Maar ik stond versteld van 2 streepjes 

Ik had een erg opgeblazen gevoel en wat gespannen borsten. De gespannen borsten heb ik helaas altijd voor ik ongesteld moet worden dus dit was voor mij een teken dat ook deze maand ik gewoon ongesteld zou worden. Toch had ik instinctief het gevoel dat ik een test moest doen en 4 dagen voor mijn NOD random op de dag positief getest. 

2x zwanger geweest en 2x wist ik dit al ruim voordat ik kon testen.. 
eerste keer was ik zo vreeeselijk moe, ik kon bijna staand in slaap vallen. En ik voelde me gewoon helemaal anders. Helaas is dit een miskraam geworden. 
2e zwangerschap ook moe maar niet zo erg maar vreselijk veel last van hormonen. Ik kon om elk dingetje ruzie maken, echt ik was niet te genieten!! ? En weer gewoon niet mezelf.. 

Terug
Bovenaan