twee zielige mannetjes....

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Tijs en Stef hebben het allebei behoorlijk te pakken. Vanaf maandag hoge koorts, snotteren, hoesten enz. enz. Afgelopen dinsdag al met ze bij de huisarts geweest, aangezien mijn werkweek loopt van woensdag t/m vrijdag heb ik laten kijken of  ze geen oorontsteking hadden. Dat was nog niet het geval. Vandaag wilde de huisarts ze terug zien, als de koorts niet was gezakt. Allebei zitten ze nog aan de 40 graden, dus vanmiddag teruggeweest. Nu hebben ze allebei een peniciline kuur gekregen, hopelijk knappen ze daar allebei snel van op! Het is voor hen natuurlijk super vervelend, maar voor papa en mama ook heel vermoeiend.

Groetjes,
Susan

Och wat zielig! Ik hoop dat ze snel weer beter zijn...

heel veel sterkte gewenst!

groetjes, Sas

Pff, dat zal idd voor jullie alle 4 afzien zijn. Hopelijk voelen de knulletjes zich snel weer beter.

Gr,
Petra

Ach gossie!! Wat ontzettend zielig voor ze!
Hoop dat ze van de antibiotica snel weer opknappen, doorgaans zie je vrij snel resultaat........als die koorts maar weg is he? Daar worden ze zo lamlendig van.......

Sterkte met je mannetjes!

Liefs Rimke

Hoi Susan.

Wat zielig he voor die kleintjes... Mijn kleine man is sinds gister avond ziek, ook hoge koorts en het snot loopt uit zijn neus. Gelukkig drinkt ie nog wel goed, maar verder is het een zielig hoopje wat veel slaapt of bij papa en mama hangt.
Hoop dat het morgen weer wat beter gaat, anders moest ik naar de eigen huisarts van de huisartsenpost.
Groetjes Antina

Terug
Bovenaan