<p>Hallo, Nooit ben ik bang geweest om te bevallen. Mijn eerste bevalling ging ook heel snel en makkelijk, dit zal ik hieronder beschrijven voor de geintreseerde. Maar nu mijn tweede zwangerschap vordert begin ik steeds meer te twijfelen… Zal het deze keer misschien anders zijn? Niet zo makkelijk gaan? Langer duren? Meer zeer doen? Vandaar dat ik even op zoek ben naar vrouwen die al meer dan 1 keer bevallen zijn en wat het verschil was in de eerste of tweede. (of derde, of vierde ect.) Mijn bevallingsverhaal:</p>09:00 uur: Vliezen braken.12:00 uur: Zeer lichte weëen.13:00 uur: Mijn man beld de verloskundige omdat de weëen heel snel achter elkaar kwamen. Op dit moment vond ik het onzin om te bellen, omdat ik de weëen nauwelijks voelde.14:30 uur: Verloskundige aanwezig, 7cm ontsluiting. Aangereden naar het ziekenhuis. Weëen werden wat heftiger.15:00 uur: Aangekomen in het ziekenhuis.16:30 uur: 10cm ontsluiting, begonnen met persen.16:49 uur: Onze knappe dochter geboren.<p>Tijdens mijn bevalling heb ik geen medicatie nodig gehad voor de pijn en vond ik het allemaal echt heel erg meevallen. Behalven het hechten.... Dat ging een paar keer mis en vond ik onverdoofd niet zo prettig.</p>