ik moest gister naar de gyn voor een echo. toen ik binnenkwam vroeg ze of we gister gemeenschap hadden gehad. dit was het geval en toen zei ze mooi dat is gunstig dan kunnen we eerst je slijm en het zaad bekijken onder de microscoop.
we verwachten mijn eisprong woensdag, er was nog weinig slijm.
ze zag wel heel veel zaadjes maar alleen stille en schudders, en geen zwemmers.
ik moest wel lachen om al die termen (mijn man gelukkig ook toen ik thuiskwam)
zwemmers zijn nodig voor de bevruchting want die gaan regelrecht naar het eitje toe.
dit was dus slecht nieuws, maar ze zei dat het nog alle kanten op kan want ze kunnen ook al ver weg zijn (het was al 14 uur na de daad).
mijn man moet volgende week zijn zaadjes nog inleveren (had eigenlijk al gemoeten)
echo zal er goed uit, er is 1 eitje van 16 mm en nu moet ik woensdag terugkomen.
dinsdagavond dus verplicht klussen want ze verwachten dat het eitje woe of don gaat springen.
vind het allemaal wel heel raar om er zo over te praten maar er wordt wel een hoop duidelijk. x Ruby
we verwachten mijn eisprong woensdag, er was nog weinig slijm.
ze zag wel heel veel zaadjes maar alleen stille en schudders, en geen zwemmers.
ik moest wel lachen om al die termen (mijn man gelukkig ook toen ik thuiskwam)
zwemmers zijn nodig voor de bevruchting want die gaan regelrecht naar het eitje toe.
dit was dus slecht nieuws, maar ze zei dat het nog alle kanten op kan want ze kunnen ook al ver weg zijn (het was al 14 uur na de daad).
mijn man moet volgende week zijn zaadjes nog inleveren (had eigenlijk al gemoeten)
echo zal er goed uit, er is 1 eitje van 16 mm en nu moet ik woensdag terugkomen.
dinsdagavond dus verplicht klussen want ze verwachten dat het eitje woe of don gaat springen.
vind het allemaal wel heel raar om er zo over te praten maar er wordt wel een hoop duidelijk. x Ruby