tweede bezoek gyn, echo en zaadtest

ik moest gister naar de gyn voor een echo. toen ik binnenkwam vroeg ze of we gister gemeenschap hadden gehad. dit was het geval en toen zei ze mooi dat is gunstig dan kunnen we eerst je slijm en het zaad bekijken onder de microscoop.
we verwachten mijn eisprong woensdag, er was nog weinig slijm.
ze zag wel heel veel zaadjes maar alleen stille en schudders, en geen zwemmers.
ik moest wel lachen om al die termen (mijn man gelukkig ook toen ik thuiskwam)
zwemmers zijn nodig voor de bevruchting want die gaan regelrecht naar het eitje toe.
dit was dus slecht nieuws, maar ze zei dat het nog alle kanten op kan want ze kunnen ook al ver weg zijn (het was al 14 uur na de daad).
mijn man moet volgende week zijn zaadjes nog inleveren (had eigenlijk al gemoeten)
echo zal er goed uit, er is 1 eitje van 16 mm en nu moet ik woensdag terugkomen.
dinsdagavond dus verplicht klussen want ze verwachten dat het eitje woe of don gaat springen.
vind het allemaal wel heel raar om er zo over te praten maar er wordt wel een hoop duidelijk. x Ruby

hoi hoi...

jeetje... moest stiekum ook wel btje lachen... dit staat mij dus ook allemaal te wachten... hihhi zie er nu al tegenop om met mn vriend erheen te gaan dat is zon mafkees.. kan dus nog es dikke lol worden hihi!!! wel spannend allemaal zo he? ow ik hoop het zo voor je!!! ik ga voor je duimen ok?

heel veel succes

liefs cenn

Hoi,

Ik loop ook bij de gyn, binnenkort een kijkoperatie.

Ik heb geen echo gehad, heeft de gyn het ook helemaal niet over gehad. Is er een reden dat jij die echo hebt gehad, of is dit gewoon een andere werkwijze per ziekenhuis / kliniek?

Heb al wel uitstrijkje en HSG gehad. Ook is er bloedgeprikt om te zien of er een eisprong was. Mijn man heeft ook zaadonderzoek gehad.

Doei doei

Hoi

Ik herken dit zo, wij hebben dit een jaar geleden ook gehad. Ik heb ontzettend gelachen om de uitdrukkingen over de zaadcellen. Kan dit trouwens nog steeds.Mijn man moet het doen met "afwijkende" vormen, maar niet dat het tot niets kan komen. Kan je werkelijk niets mee. Ik zag toen een paar weken later een programma hierover. Ik heb me bescheurd van het lachen. Was wel in een melige bui.
Alles was goed bij mij en mijn man, ben zelfs zwanger geworden, maar helaas donderde ik van de roze wolk toen het fout ging (2 maal).
Volgende maand gaan we weer naar de gyn. Het vervolg, want we moesten een half jaar wachten.

Groeten

Lydia

Terug
Bovenaan