tweede controle gehad uitslag een miskraam!

Hallo dames,
ik had dinsdag 26 januari mijn tweede contole in het ziekenhuis te schiedam. Daar een buikecho gehad en de gynaceloog zag dat het foute boel was.Het kindje was niet gegroeid en ook kon ze geen hartslag vinden. Heeft ze nog een vaginale echo gedaan bij me maar ook niet. ik schrok me rot ben ik voor het eerst zwanger dan deze uitslag.moet nog terugkomen a.s. dinsdag en dan zit er ook een curretage aan te komen. moet ik onder gehele narcose schoongemaakt worden in me baarmoeder.ben zo bang nou.en verdrietig.je weet dat er een kans op een miskraam in zit. maar zelf verwacht het niet.dit is voor mij een harde klap.ik moet het nog verwerken.

wat erg. Dit is wat je nooit hoopt mee te maken.
Zeker niet bij je eerste zwangerschap.
Heb zelf een miskraam gehad met 9wkn2dgn, maar had toen al een dochtertje van 10 maanden en had daar troost aan.
Heel veel sterkte de komende tijd, hopelijk word je snel weer zwanger.

Groetjes,

jeetje wat erg voor je..!
Ik heb het nog nooit gehad, maar ben nu 23 weken enja je hoopt t nooit,, maarja er kan altijd iets mis gaan..

Hoop dat je je eigen er een beetje bovenop kan houden, en dat t snel wel mag lukken, en je een mooi kindje ter wereld kan zetten.!

Heel veel sterkte met t verwerken, maar denk dat de mensen om je heen daar alle begrip voor zulle hebben.

Groetjes Mariska

Hier zelfde verhaal. Voor allebei mijn goede zwangerschappen een mk gehad. Het is zo'n domper! En het verdriet is zo groot. Echt, 1 wk zwanger zijn is ruim voldoende om in je hoofd het plaatje al rond te hebben. En als het dan mis blijkt...geef je verdreit de ruimte meis.

Voor de curettage hoef je echt niet bang te zijn. Ze zijn superlief in het zhs. Je krijgt een narcose en als je wakkerwordt is alles voorbij. Ook de last die erna hebt is echt nihil. Gewoon zoals je je voelt als je ongesteld bent.

Je voelt je echt ws wel heel leeg en verdrietig en maakt je zorgen of je ooit weer zwanger gaat worden.

Bij mij kwam het helemaal goed, beide keren was ik binnen 2 mnd weer zwanger. De eerste werd een gewelidge zoon en de tweede hoop ik over 8 wk in mijn armen te hebben. Ik hoop dat dit verhaal je wat troost en moed voor de toekomst geeft.

Liefs, Marijne

wat erg voor je, ik weet heel goed wat je mee maakt heb voor mijn dochtertje ook een miskraam gehad. met 8 weken en met 12 weken kwamen we er achter met een echo.

Wat marijne zegt voor de curettage hoef je niet bang te zijn. ze zijn inderdaad heel lief voor je, en mijn man mocht zelfs mee naar de ok toen ik onderzeil ging.

hoop dat je snel weer zwanger mag worden.

groetjes maris

Helaas hebben veel hier de ervaring die jij nu ook hebt. Maar daar heb je weinig aan. We kkunnen gelukkig wel vertellen dat een curretage gelukkig meevalt en dat de meesten er weinig lichamelijke last van hebben. Dat houd niet in dat (ik in elk geval) het wel erg moeilijk vond om onder narcose te gaan met het idee dat daarna mijn kindje weggehaald is. Ondanks dat het niet meer leeft, het was MIJN kindje en dan ben je het "kwijt".
Ik hoop voor je dat het allemaal een beetje voorspoedig gaat en dat je lichamelijk ook snel opknapt, dan voel je je emotioneel ook misschien snel wat beter.

Het allerbeste in elk geval!
Groetjes Dabanne!

hallo dames,

allemaal bedankt voor jullie medeleven.
Ik ging naar me tweede maand toe en is niet gaan groeien en het hartje was er ook niet meer op te zien op de echo.ik moet nu dinsdag 2 februari terug naar het ziekenhuis en dan hoor ik wanneer ik geholpen gaat worden de curretage moet dus nog gebeuren bij mij.

Terug
Bovenaan