tweede dikker

Hoi hoi,
Ik ben nu 8,5 weken zwanger van mijn 2e kind. (ik schrijf ook op het meimoederforum) Maar ik heb gehoord dat je met een2de eerder dik wordt. ik kan op het moment geen gewone broek meer aan... Heb ook al echt een zwangerbuikje(natuurlijk ook wat vet erbij) Terwijl mijn baarmoeder toch even snel groeit als bij een eerste? Of is dit niet zo?Dus dan zou je het nog ;lang niet kunnen zien... Darmen ofzo? Kan iemand het mij vertellen?

Groetjes angela
 
bij een tweede kun je idd veel sneller dik worden,had ik ook,en nu bij de 3e zag je met 9 weken ook al echt een buikje.Komt voornamelijk wel door je darmen ja,maar schijnbaar toch omdat je lichaam al eens zwanger is geweest ook dat ales eerder zichtbaar is....het kindje is het nog niet want die is nog superklein.....maar ja....wat je zegt klopt...tweede gaat wel sneller.
 
haai
bij mij is dat juist helemaal niet zo... jammer!!!
bij de 1e kon ik met 8 weken geen gewone broek meer aan dus kon ik gan shoppen!
het sneller dikker zijn schijnt te komen omdat je buikwand en spieren al een uitgerekt zijn en niet meer zoals vanouds zijn geworden. dus nu zet je buik makkelijker uit, terwijl bij een 1e alles nog piekfijn en strak in model zit, en daardoor dus langer duurt voordat de buik gaat puilen..

groetjes van een nog platte margreeth.
 
Wat moet ik doen?? ik ben 19 zwanger maar ben in de 7de week van mijn zwangerschap ontslagen. Hier kan ik hoogstwaarschijnlijk niks meer aan doen omdat ik zwaar lichamelijk werk weigerde te doen,(al voordat ik wist dat ik zwanger was)omdat ik erg veel last had van mijn nek en schouders.
Maar nu zit ik dus zonder inkomsten, afgezien van mijn vriend maar om daar samen van rond te komen is moeilijk. Ik ben bang dat de sociale dienst niks te bieden heeft en werk vinden met een dikke buik is erg moelijk....Hebben jullie tips voor mij???
groetjes M
 
Ik zou je in elk geval aanbevelen je in te schrijven bij het CWI (voorheen arbeidsburo) als werkzoekende en misschien kunnen zij je ook informatie geven of je ontslag nog omkeerbaar is en of je recht hebt op een of andere uitkering.

Overigens hoeft solliciteren met een dikke buik niet altijd een probleem te zijn (ligt misschien ook aan wat voor werk je zoekt): ik ben met 7 maanden gaan solliciteren en kon uit 2 banen kiezen!
 
Terug
Bovenaan