tweede echo...flits!

Nou gelukkig was het bij de gyn helemaal oke. Het jammere vond ik wel dat je ruim 5 weken in spanning zit en na 25 minuten wachten stond ik met 5 minuten weer buiten. Het is onze derde zwangerschap en de vorige zwangerschap liep ik ook bij deze gyn dus die stond in de vrijdagmiddag speed-mode. Flits flits met de echo, hier voetjes, beentjes, hoofd, ruggegraad, hartslag, 2 tellen geluid en tussen door heeft ie een keer op de afdrukknop gedrukt maar om te zeggen dat ik de kleine heb gezien..nee! ik baal best wel en zal dat de volgende keer ook aangeven. Niet in profiel of het zien bewegen... niets.. Voor ons is een derde net zo bijzonder als de eerste twee, ja toch!
1 april mag ik weer en dan ben ik 17.3wk. Weet iemand dan of ik dan de 20 wk echo dan exact 4 wk later krijg dus pas met 21.3wk?
Liefs

Wat een naaistreek! Ieder kind is toch net zo belangrijk en een wonder op zichzelf, hoeveel kinderen je ook al wel of niet hebt. 1 april ook weer op een vrijdag, nu je erop voorbereid bent zou ik er dan wel wat van zeggen als ie dat weer doet. Is toch een soort van gemis wat je nu hebt, wetende dat je gewoon je kleintje had kunnen bewonderen. Heb je met 17.3wk niet al je 20 weken echo dan? Die wordt meestal gemaakt tussen de 16 en 20 weken namelijk. Of je die anders exact 4 weken later zou hebben, weet ik niet.

Bah He!!! Echt niet leuk..waar betaal je in godsnaam ook al je ziekte kosten voor??? Om op zulke momenten RECHT te hebben op zeker 10 min echo!!
Nou gelukkig is je 20 echo een lange medische echo!
en anders kan je altijd er nog een particulier maken ...kost maar 35 euro ...xx

Hoi,

Vervelend zeg, snap dat je je er rot onder voelt!Ik had bij me eerste zwangerschap de 20 weken echo met 21 weken maar ze maken het liefst wel rond de 20 weken de echo omdat ze dan ook meer zien als bijv met 17 weken..weet ik uit ervaring.
Ik zou ook gewoon er wat van zeggen,je moet je er wel fijn bij voelen vind ik.
Liefs, NIce
genietse! xxx

Naja zeg, lekkere gyn! Had ik dus ook...1e echo van 1e kindje, binenn 2 min stonden we weer buiten., helemaal gedessilusioneerd :-(
Je moet er echt wat van zeggen idd. Bij 2e echo hadden we gelukkig iemand anders. Veel beter.
En idd, 3e kindje is net zo speciaal als 1,2,4 5, 6e!!

Terug
Bovenaan