tweede echo gehad

ik had vandaag mijn tweede echo. Het was heel mooi om te zien. De kleine bewoog al zo druk. alles was goed. Ik kreeg nog info over de prenatale screening, maar omdat ik nog maar net 30 ben, liet ze me wel statistieken zien van het gemiddelden, en adviseerde me om erover na te denken of ik het wel wilde doen. Verder een afspraak gekregen over 5 weken en alvast een afspraak voor de 20 weken echo.

groetjes daisy
9w+5d

Wat een goed nieuws dat alles ok is! Ik heb bij mijn eerte 2 zwangerschappen 15 echo's gehad ivm mijn medische indicatie. Dat was echt heel erg leuk. Je kan op een gegeven moment alles herkennen. Deze keer heb ik dat niet, dus dat is effe wennen. Ik heb nog nooit een verloskundige gehad, dalleen een gyneacoloog in het ziekenhuis dus ook dat is effe wennen. Helaas pas op 28 september mijn 1e echo.
groetjes Meike

Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap.

Ik heb 1 september de eerste echo. Sta wel onder medisch toezicht, maar krijg pas in de latere weken extra echo's, omdat mijn zoontje een groeistilstand had vanaf 32 weken. Dus daarom die extra echo's. Ik had wel gehoopt ze eerder te krijgen, vooral omdat ik eerdere miskramen heb gehad en nu ook alweer een paar keer bloed bij de afscheiding had. Het zal dus niks betekenen, maar de gemoedsrust zal pas terugkomen als ik een kloppend hartje heb gezien.....

xxx

Terug
Bovenaan