Tweede echo gehad !!!

Gisteren de tweede echo gehad en alles is gelukkig hardstikke in orde !!!
We hebben het hartje horen kloppen en onze kleine spruit lekker zien bewegen.
HEERLIJK !!!!!
Ben nu 10,3 weken zwanger.
25 augustus moet ik weer terug naar het ziekenhuis en word dan voor 1 nachtje opgenomen ivm een cerclage (bandje om de baarmoeder).
De 26ste krijgen we dan weer een echo en de 29ste weer terug op controle.

Liefs Patricia
 
Hoi Hoi,

Wat heerlijk he om je kleine zo te zien. Stiekem zouden we elke dag wel even willen spieken hoe het daar binnen gaat.
Ik ben vandaag 10,2 weken zwanger. Ik mag donderdag naar de vk en hoop dat ook een gezellig bewegelijk kindje te zien. Het is mijn 4de kindje maar toch blijft het spannend.
Jammer dat je naar het ziekenhuis moet maar het is voor een goed doel. Ben je er zenuwachtig voor?
Geniet maar lekker van die kleine in je buik!
Groetjes!
 
hoi hoi

heerlijk dat het kindje het zo goed doet. Ja van dat bandje heb ik helaas ook vaker gehoord dat is bij mij nog steeds afwachten of het alsnog moet want ik heb vorig jaar een operatie aan de baarmoedermond gehad waardoor hij korter kan worden alsnog door de druk van het kindje. Doen ze dat onder volledige narcose? Ik zou er vast tegenop zien als het zo zou zijn.

Liefs
 
Gefeliciteerd met de mooie echo heerlijk he als je kindje ziet bewegen en het hartje klopt!
succes in het ziekenhuis

Lekker genieten van je kleintje!
 
Ik moet maandag naar het ziekenhuis ivm de gesprekken met de anesthesist, gynaecoloog en opname verpleging.
Dus we zijn wel een paar uurtjes zoet.
De ingreep zelf duurt ong 20 min. en ik hoop dat het met een ruggenprik gaat.
Het meeste waar ik tegenop zie is dat ik daar moet blijven.
Het is wel maar voor 1 nacht, maar slaap toch het liefste thuis.
Ben niet echt zenuwachtig, mss dat dat nog komt als het zover is.
Ben zelf niet heel vaak hier online maar zal jullie wel op de hoogte houden hoe het allemaal verder gaat.

Liefs Patricia
 
Terug
Bovenaan