tweede echo

Hoi hoi.......

Vanmiddag de huisarts maar even gebeld omdat ik steeds zo duizelig ben en morgen om 10.30 kan ik bij de huisarts terecht om te kijken hoe het met mijn bld is gesteld...... En dinsdag dan mag ik voor een tweede echo dan ben ik 8 weken en 6 dagen zwanger, hopelijk is er dan meer te zien dan bij de eerste echo ( 21-12) ik was toen net in de 6de week dus we gaan er maar vanuit dat we meer zien.....

Alleen erg jammer dat mn lief niet mee kan ( hij woont in Hamburg) naja niks aan te doen dan ga ik wel alleen... t zal allemaal wel goed gaan denk ik ik hou jullie op de hoogte
 
ik ben tot 13 weken ook enorm duizelig geweest, volgens mij een goed teken hoor! Stroomt er veel bloed naar je bm..

Succoes morgen, altijd weer spannend een echo..
 
Succes morgen!
Ik ben ook lang duizelig geweest en nog steeds wel eens. Het is vaak lage bloeddruk en verloskundige heeft liever dat het te laag is dan te hoog.
 
ik voel me voor de rest eigenlijk wel redelijk maarja duizelig en veel hoofdpijn ben benieuwd wat de dokter morgen zegt mijn huisarts begeleid me tijdens de zwangerschap ( hij is er 1 van de oude stempel ;) ) naja en dat duizelig zijn is best vervelend aangezien manlief geen rijbewijs heeft en ik zelf dus rijden moet af en toe maar oke alles komt goed :D
 
ben inmiddels bij de huisarts geweest en mn bld was goed dinsdag heb ik mn tweede echo en dan komen we erachter of het dus indd 2 zijn heel spannend allemaal... na de echo moet ik weer naar de huisarts en dan gaan ze mn hb gehalte en mn bloedsuikers prikken om te kijken of dat allemaal in orde is ben heel benieuwd.


xx Marijke
 
ooo ik zie trouwens net dat ik een foutje heb gemaakt haha ik schreef aan het begin dat ik bij mn tweede echo 8 week en 6 dagen zwanger ben dit klopt niet het moeten 7 week en 6 dagen zijn oei oei oei echt snugger hahahaha
 
Terug
Bovenaan