tweede iui gestart

A

Anoniem

Guest
Het is weer zover donderdag morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor de eerste echo. ik denk dat de tweede inseminatie begin volgende week is. ik moet nog 1 tablet clomid slikken maar ik moet zeggen voel mijn eierstokken goed en dan moet ik nog de hele dag werken maar dat vind ik niet erg ik werk in een babyzaak en vandaag gaan we de nieuwe vracht wegwerken dus kan ik gelijk kijken of er weer nieuwe spulletjes bij zijn gekomen. ik hou jullie op de hoogte en we hopen dat de tweede iui nu wel lukt en dat we na 3 jaar kunnen zeggen dat we zwanger zijn maar eigenlijk mag ik niet mopperen want ik heb al een hele lieve dochter maar die wil zo graag een broertje of zusje en nu krijgt haar beste vriendinnetje wel een broertje of zusje wij vertelde haar dat en weet je wat ze zei dat is leuk voor Amber. haar moeder had mij persoonlijk zondag opgebeld om het me te vertellen omdat ze weet dat het bij ons moeilijk gaat nou ik was erg blij voor haar en ze vond het knap dat ik zo kon reageren maar als ik niet blij kan zijn voor eenander dan kan ik zeker niet het leuke werk doen wat ik nu doe want daar word je er goed mee geconfronteerd. nou ik stop en ga zo naar de winkel.

gr. linda

hoi hoi,

SPANNEND

wens je heel veel succes met je 2de insiminatie

ga hard voor je duimen

groetjes liefs moekje

Hoi Linda,

Spannend, weer een nieuwe poging om zwanger te worden.
Ik ga weer hard voor je  dat je dochter een broertje of zusje krijgt.

Kruimel

Terug
Bovenaan