Tweede IUI mislukt

A

Anoniem

Guest
Nou meiden,

Tweede IUI is ook mislukt hoor. Timing was weer slecht. Heb er zo de balen van. Dus weer voor niets steeds naar het ZK voor echo's, bloedprikken e.d.Steeds de mobiel op zak: bellen ze al????? En voor niets aan de hormonen. Als de timing nou goed is, is het een ander verhaal: dan is het balen dat het niets is gelukt, maar nu: alles voor niets.
Binnenkort weer een telefonische afspraak met de gyn dus  maar weer eens vragen of het niet anders kan.
Zo dat is er uit. Best wel even lekker.

Groetjes Kippie.

Hai Kippie,

Wat vervelend voor je dat je IUI mislukt is. Ik weet hoe je je voelt, het geeft zo'n spanning in die wachtweken... wel niet wel niet.... Misschien had je je er al een beetje op voorbereid ivm de slechte timing, maar toch is het iedere keer weer een teleurstelling.
Maar hoezo een slechte timing? En hoe weet je dat? Misschien domme vraag hoor, maar ik snap 'm niet helemaal.
Nu maar weer uitkijken naar de volgende ronde, en ik hoop echt dat je dan meer geluk hebt!

Liefs Suusje

Ha Kippie,

Wat vervelend weer, he. En inderdaad helemaal omdat de timing verkeerd was, iets waar je niet eens iets aan kan doen. Hoe kan dat dan? Krijg je geen echo's om te weten wanneer je eisprong plaatsvindt? En/of Pregnyl? Niet dat het bij mij helpt hoor, haha. Als het inderdaad een kwestie van verkeerde timing is zou ik inderdaad maar eens vragen of ze niet wat beter hun best kunnen doen, 't is niet niks immers elke maand!
Hoop dat je een beetje positief bent voor de volgende ronde, ga je meteen door met de volgende IUI?
Fijne dag nog, kop op!

Groeten, Saar

Ik kan gewoon aan mijn hele lichaam merken dat ik de eisprong een dag eerder heb gehad. Ondanks de pregnyl. Kan ik niet echt uitleggen hoe dat voelt. Ik heb het niet elke maand, maar met al die hormonen voel ik het wel. Ze kunnen het in het ZH ook bepalen door het progesterongehalte. Dat moet (geloof ik) 8 dagen na de eisprong 30  zijn. Bij mij was die bij IUI-1 al gezakt tot iets onder de 20. Van deze IUI weet ik het progesterongehalte nog niet, maar 12 juli heb ik een afspraak met de gyn dus dan zal ik het wel vragen.
Mijn boosheid is gelukkig al iets gezakt. Ook wel prettig voor man-lief.
Ik heb nu 2  wachtmaanden. Eerst een verplichte en daarna is het ZK dicht voor IUI en IVF. Komt wel goed uit want dan zijn wij ook op vakantie. Dus 2 maanden zelf klussen en in september weer verder. Klinkt lang maar met een beetje lekkere zomer is die zo om.

Gr, Kippie.

Hoi Kippie,

Jammer zeg, dat het weer niet gelukt is. Volgende keer moet je gewoon om een echo vragen voordat ze gaan insemineren. Dan kan je tenminste zien of je ei er nog zit.
Geniet van je verplichte rust pauze. Ff geen polonaize aan je lijf. Ik moet nog 7 dgn tot mijn NOD, spannend!!!!!

Kruimel

Hi meid,

Ja je had er al geen vertrouwen in maar de klap komt dan toch altijd nog snoeihard aan. Heb wel met je te doen hoor, ik bedoel een slechte timing, verdorie zeg dan moeten ze daar beter op letten. Bijv. wel een echo voor ze de zwemmers loslaten. En nu nog 2 mnd niet terecht kunnen ook... wie weet he,  invloed van zon, zee etc. wellicht komt er toch een wonder uit voort.  Geef de moed niet op en bespreek het ook echt met  je gyn. want  dit is echt zonde zo.

Lfs  en een dikke knuffel
Scorpy  

Hoi Kippie,

Nou, we gingen gelijk op. 8 juni IUI gehad. Ik las dat jij het al eerder wist, maar ook bij mij is het weer niks...
Heb zo de balen ervan. Waarom, waarom nou niet? En vooral wanneer dan wel of misschien wel helemaal niet? Mijn gedachten gaan weer zo snel, wordt gek van mezelf. Moet echt bezig blijven, afleiding zoeken.

Hoe gaat het met jou nu? Balen zeg dat ze te laat waren!! Wij hebben het bij onze 2e IUI ook gehad dat ze een dag te laat waren, maar toch blijf je een beetje hoop houden, toch?

Sterkte en succes, Britt

Hoi lieve meiden,

bedankt voor de reacties. Beetje late reactie van mijn kant, maar ik zat er even doorheen. Vreselijke dip gehad. Komt ook door mijn werk, hoor. Het is gewoon vreselijk druk, hebben chronisch personeel tekort en tot overmaat van ramp is mijn directe manager overspannen. Nu ben ik de assistent manager, dus alles komt bij mij te liggen. En dan ook nog een mislukte IUI. Allemaal een beetje veel. Ben afgelopen zondag naar Robbie Williams geweest. Meestal heb je dan al voorpret, maar nu dacht ik: oh ja morgen naar RW. Allemaal een beetje jammer.
Maar nu gaat het wel weer. Vandaag een extra dagje vrij. Dus daar ga ik lekker van genieten!!!! Is er al nieuws bij jullie, of heb ik eroverheen gelezen???

Groetjes Kippie.

Terug
Bovenaan