Tweede IUI, nog niet want LH-piek gemist.

Het schiet lekker op de IUI behandelingen bij ons, eerste keer zou ik moeten met ovulatietesten alleen testen wanneer ik de LH-piek had, geen succes want niets op de test te zien en LHpiek gemist. Goed dan een tweede poging voor IUI nr.1 (vanaf dag 8 dagelijks bloedprikken ipv  ovulatietesten)  deze gebeurt dan wel, maar gezien het feit dat mijn man weken daarvoor bronchitus en koorts heeft gehad, hele slechte zaadkwaliteit dus eigenlijk wisten we toen dus het antwoord al, inderdaad IUI lukte niet.
Sinds vorige week vrijdag weer weer begonnen met dagelijks bloedprikken, cervixslijm zondag/ maandag en woensdag de laatste keer. s'Middags wordt ik gebeld, LH-piek gemist ondanks het dagelijks bloedprikken. Dus ook IUI nr. 2 is weer uitghesteld naar de volgende ronde. Gaat lekker zo, zo duren we er lekker lang over.

Volgende keer moet ik vanaf dag 8 weer beginnen met bloedprikken dagelijks en vanaf dag 10 ook dagelijks inwendige echo's. Want ook het ziekenhuis baalde hiervan en vonden het zeer vervelend voor ons.

Echt in alle tijd dat wij nu proberen zwanger te worden, heb ik nog geen enkele keer gebaald, altijd zoiets gehad vanne oke, jammer en weer door. Maar afgelopen woensdag hadden mijn man en ik het allebei even gehad en baalde voor het eerst samen.

Maar goed, is ook weer achter de rug en vol goede moed op naar nog steeds IUI nr. 2 en als het zo blijft gaan, doe ik gewoon extra lang over de IUI behandelingen, heb ik dus nu echt wel het geluk dat ik korte cyclussen heb en er dus niet lang op hoef te wachten voor dat de volgende ronde zich meldt.

Terug
Bovenaan