tweede ivf definitief afgelopen!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Vrijdag had ik al een berichtje weggezet dat het waarschijnlijk fout aan het gaan was. Nou ik heb twee en halve dag laste gehad van bruine troep. Gisteravond om half 9 kreeg ik ongelovelijke steken in mijn buik, ik kroop over de grond van de pijn. Daarna naar de wc en daar waren ze!!

Wij hebben besloten dat we er voorlopig even mee gaan stoppen. Ik heb mij ziek gemeld van mij werk. Ik kan niet meer en loop op mijn tenen. Deze tweede poging heeft er zo zwaar in gehakt!   In juni gaan wij lekker op vakantie naar griekenland en daarna kijken wij wel verder.   Ik wil iedereen bedanken voor de steun die jullie gegeven hebben. Ik zal hier nog wel eens mee lezen maar ik denk wel minder. Ik vind het moeilijk om te lezen dat het bij een ander wel gelukt zou zijn. Dit bedoel ik niet kwaad, geloof me. Ik wil dit ook zo graag en nu zie ik mijn droom vergaan. Ik heb nog een kans en daar wil ik helemaal rustig mee gaan beginnen.

Meiden die nu nog op het wachtbankje zitten heel veel sterkte en ik hoop dat die frummel bij jullie wel wil blijven zitten!!

Veel liefs Roelien

Lieve Roelien,

Ik had het berichtje van je man gisteren ook al gelezen en ik was er al bang voor dat het nu echt foute boel zou zijn.....ik vind het echt heeeeeel erg voor jullie! Ik wou dat ik iets kon doen of zeggen waar ik je mee zou helpen, maar ik weet dat dat op dit moment niet echt zal lukken... Ik wens jullie heel veel sterkte en ook veel plezier en ontspanning op jullie vakantie in juni. Wij gaan in mei ook 2 weken weg, even geen zwanger-stress, geen behandelingen enz, kijk ik ook al heel erg naar uit! Ik denk aan jullie en hoop dat je over een tijdje weer genoeg opgeknapt bent om er weer voor te gaan!

Veel liefs, Anke

Lieve Roelien

Ik had zo graag ander nieuws van je gehoord. Ik heb zo gehoopt dat je wel zwanger zou zijn. Wat een ontzettende domper. Ik wil je samen met je man heel veel sterkte wensen. Ga lekker op vakantie, geniet daarvan, krijg een hoop energie en denk vooral aan jezelf (en natuurlijk ook aan je man)
Natuurlijk gun je iedereen een zwangerschap en je wil het zo graag zelf.
Kom eerst tot rust.

Liefs

Lydia

Hoi Roeltje, ook ik heb gister het berichtje van je mag gelezen, wat een lieverd zeg! Ik begrijp je volkomen dat je even afstand van "ons" gaat nemen. En een heel goed plan om samen even lekker op vakantie te gaan, een Griekenland klinkt niet slecht. Probeer het zwanger worden even te vergeten en lekker van alle positieve dingen te genieten die op je pad komen, want die zullen er vast wel zijn. Hou je taai en heel veel sterkte de komende periode!

Liefs, Pleun

Lieve Roelien,

Wat een triest berichtje!!!
Ik vind het zo erg voor je heb gewoon kippenvel op mijn lijf.
Ik weet verder gewoon niet wat ik erover moet zeggen!!!
Nu moet ik morgen nog testen en zie er een beetje tegenop, ben ook zo bang dat het bij ons ook weer niet gelukt is!!
Het ene moment denk ik ja dit is m en het andere moment denk ik, ik zal wel weer ongi worden we hebben ook nooit geluk.

Doe het zeker rustig aan de komende tijd en geniet lekker van je vakantie in Griekenland!!
Wij gaan dat zowizo ook lekker doen in juni (ook naar griekenland).
Hou de moed er wel in en we houden elkaar zkr op de hoogte.
En kom eerst ff tot rust alvorens jullie met de 3e poging gaan beginnen!!

Hou jullie taai meid...

Veel liefs Sylvia

Lieve Roelien,
Wat een k.tzooi zeg.........loop je constant al te stressen door hormonen enz, laten ze je nog in de steek ook!!!! Lieve Roelien, hier kun je altijd je verhaal kwijt, ook al wil je nu afstand nemen. Denk lekker aan jezelf en aan je mannetje. Hopelijk brengt de toekomst veel goeds, ik hoop het echt.......xxx

Lieve Roelien,

Wat vreselijk verdrietig voor jullie, ook ik zit met kippevel te lezen. Weet niet goed wat ik moet zeggen, ik wens jou en je lief heel veel sterkte,

een dikke knuffel van Mickey

O sjonge wat oneerlijk toch allemaal....

Heel veel sterkte meid!
Ik denk aan je.

liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan