Tweede keer bloedverlies

<p>Hoi, een vraagje aan jullie. </p><p>Ik ben nu bijna elf weken zwanger. Ik heb inmiddels vijf echo's gehad, waarvan twee in het ziekenhuis. Elke echo is goed, met kloppend hartje. </p><p>Begin deze week verliet ik het toilet in de nacht en zag dat er bloed in zat, bij het afgeven ook bloed, slijm en kleine stolsels. Na overleg met de verloskundige kon ik meteen naar het ziekenhuis. Op de echo was het kindje actief, gezond, met hartslag. Het zou of een beginnende miskraam zijn, of wegggaan binnen 1,5 dag. Mogelijk een gesprongen bloedvaatje. </p><p>Na iets langer dan een dag stopte het bloeden, een enorme opluchting. Nu, op zaterdag, gebeurde het weer. Wc vol bloed. Meteen het ZH gebeld en ik ben net weer nagekeken. Het hartje klopje, zag er goed uit. Ze heeft naar mijn baarmoedermond gekeken en daar kwam het bloed uit. Weer hetzelfde: het zou een beginnende miskraam kunnen zijn of na 1,5 dag afnemen.</p><p>Op mijn vraag of dit dan telkens zo zou kunnen gaan had ze geen antwoord en het enige wat zij konden doen was de baby checken. </p><p>Het bloedverlies lijkt al wat minder. Ik ben er erg bezorgd over. En heel benieuwd of er anderen zijn met ervaring hiermee? Ik hoor het graag!</p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
Wat naar zeg!
Ik heb hier geen ervaring mee dus kan daar niets over zeggen. Fijn dat het kindje wel beweeglijk is hopelijk blijft het goed gaan.

Ik zal voor je duimen! Sterkte deze spannende periode
 
Dankjewel. Gister weer in het ziekenhuis geweest vanwege bloedverlies helder rood. De baby op echo was helemaal in orde en ik heb voor het eerst de hartslag gehoord. Ze hebben nu wel wat testjes gedaan naar het bloedverlies. 
 
Vannacht opgenomen, heel veel bloedverlies, het loopt nog steeds. Op de echo was de baby goed, bewegelijk en een goede hartslag, maar het bloedverlies en krampen zet door. Het is nu afwachten. Over vier dagen weer een controle.
 
Oef, wat spannend zeg met zoveel bloedverlies! Ik heb zelf ook meermaals bloedverlies gehad, maar kon het wel telkens ergens aan linken in deze zwangerschap (seks, inwendige echo's, moeizamere ontlasting), maar bij mijn zoontje trouwens helemaal niet, toen had ik ook regelmatig bloedverlies maar zonder enige aanwijsbare oorzaak.

Hoe gaat het nu met je en de zwangerschap? 
 
@ElsieJoy
Het was gestopt, maar vanmorgen liep het weer langs mijn benen. Ziekenhuis gebeld, ik kon meteen komen maar wacht af tot zaterdag, dan heb ik een echo in de ochtend. Anders kan ik morgen weer. 
Wat ik wel heel lastig vind is dat er niet echt een verklaring, informatie of uitleg voor is, behalve een miskraam of onverklaarbaar.
Ik ben 11+2 en geen zware krampen dus blijf optimistisch, maar wel vervelend!
 
Hoe gaat het er nu mee? Momenteel ervaar ik hetzelfde. Morgen terecht voor bij het ziekenhuis voor een echo.
Afgelopen 11 weken echo gehad zag alles er top uit. Het bloeden is na het vrijen gekomen, alhoewel dat nu drie dagen geleden is maakt me ongerust.

Hoe is het bij jou?
 
Terug
Bovenaan