Tweede keer getest en weer een heeeeeel licht streepje

A

Anoniem

Guest
Nou, ik had vrijdag getest en kreeg een heeeeel licht streepje. Ik denk als ik het zondagochtend nog een keer doe dan is ie vast heel blauw. Maar nee hoor, net zo vaag. Irritant zeg. Het houdt me wel in spanning hoor.
Morgen maar weer een test halen, misschien maar een keer een ander merk proberen.
Heb wel af en toe steekjes in m'n buik en m'n borsten en ben erg moe. Volgens mij ben ik gewoon zwanger, maar zolang ik niet een hele duidelijke streep zie blijf ik onzeker.

Koop gewoon een digitale test! Zwanger of niet zwanger komt daar op te staan!
Van clear blue, zitten drie testen in voor 19,99.
Niks geen vage streepjes!

Hoi,
Ik heb precies het zelfde! Heb do avond een testje gedaan en heel licht streepje... za ochtend weer en dacht ook dat ie nu wel donkerder zou moeten zijn maar weer erg licht, kwam wel meteen op maar je moet goed kijken! Welke test heb jij geprobeerd? Mijn man had een Etos test gekocht (ik koop altijd alleen die van CB, zijn de beste volgens mij,   is mijn 3de zwangerschap) Ik denk dus dat die Etos testen altijd lichter blijven. Staat me ook iets van bij dat ik dat ooit heb gelezen. Nouja, je bent nog steeds niet ongie, je hebt alle klachten  en twee (lichte) streepjes, je kunt er wel van uit gaan dat je zwanger bent hoor!
Heel hartelijk gefeliciteerd en tot het mei-forum!
Gr. Mo

Die digitale test lijkt me ideaal. Heb er nog geen ervaring mee, dus wist niet eens dat t bestond. Ik leer hier van alles!lfs joet

Terug
Bovenaan