tweede keer na iui pijn in de buik

Het is erg raar, bij mijn vorige IUI kreeg ik een week na de iui een vreemde buikpijn en diaree dit hield een dag aan en daarna begon de diaree af te nemen. Nu bij deze IUI (jawel na een hele lange tijd spuiten is het gelukt!!!!!!!) heb ik precies een week na het spuiten weer dezelfde klachten. Ik kan bijna niet berschijven hoe het voelt, ben weer flink aan de diaree en heb pijn in de buik (neemt gelukkig al af).heb het ziekenhuis gebeld voor meer duidelijkheid. Ook was ik best ongerust of er op deze manier wel een bevruchting zou kunnen plaatsvinden. Gelukkig was dat geen probleem. De arts vond het ook te toevallig allemaal en gaat het in de groep gooien (als ie maar niet te hard gaat gooien hihi)........herkent iemand deze pijnklachten?

Vandaag is het een week geleden en ik moet nog een week wachten......oooooooh spannend allemaal......hihihi......ik blijf moed houden (nadat de arts had gezegd dat het allemaal nog kon). Eens zal ik net als velen met een mooi dik buikje rondlopen........hoop ik.......

veel liefs
en succes allemaal!!

Sjan

Lieve Sjan,

Hé, hé, je geduld wordt ook wel op de proef gesteld hoor!
Ik duim voor je mee, veel succes met het wachten!

Liefs astrid

ps Hoeveel Puregon spuit jij en hoe lang duurde het tot ze volgroeid waren?

Hey Astrid,

De ene keer reageer ik goed op 50 eenheden (is echt minimum)  en de andere keer reageer ik niet, krijg ik een verhoging  en spuit ik 75 (gevolg teveel ei groei).

De afgelopen keer reageerde ik weer niet op 50 eenheden, en kreeg deze keer een klein klikje erbij. Na drie weken spuiten reageerde ik eindelijk. Zoals je ziet de aanhouder wint.

Dikke knuf
Sjan

oh ja de eerste keer dat ik spoot duurde het ongeveer 2 weken. De tweede keer ongeveer 1 week a anderhalve week en de laatste keer drie weken.....geen touw aan vast te knopen dus......

Hoi Sjanneke.

Bij mijn eerste IUI had ik meteen 's avonds al vreselijke buikpijn.
Bij mij kwam het waarschijnlijk door de IUI spuit waarmee ze het inbrengen.
Dit heeft twee dagen aangehouden.
Een week later heb ik dit nog eens gehad en ook diaree erbij dit duurde ook twee dagen.
Mijn gyn zij dat het bij een op de zoveel honderd vrouwen voorkomt maar dat het geen kwaad kon.
Ik hoop voor je dat het allemaal snel lukt.
wij gaan dinsdag weer naar de gyn voor een nieuwe ronde!!!
Dat wil zeggen uitstippelen en plannen voor meting e.d.

groetjes opeltigra

Terug
Bovenaan