Het is erg raar, bij mijn vorige IUI kreeg ik een week na de iui een vreemde buikpijn en diaree dit hield een dag aan en daarna begon de diaree af te nemen. Nu bij deze IUI (jawel na een hele lange tijd spuiten is het gelukt!!!!!!!) heb ik precies een week na het spuiten weer dezelfde klachten. Ik kan bijna niet berschijven hoe het voelt, ben weer flink aan de diaree en heb pijn in de buik (neemt gelukkig al af).heb het ziekenhuis gebeld voor meer duidelijkheid. Ook was ik best ongerust of er op deze manier wel een bevruchting zou kunnen plaatsvinden. Gelukkig was dat geen probleem. De arts vond het ook te toevallig allemaal en gaat het in de groep gooien (als ie maar niet te hard gaat gooien hihi)........herkent iemand deze pijnklachten?
Vandaag is het een week geleden en ik moet nog een week wachten......oooooooh spannend allemaal......hihihi......ik blijf moed houden (nadat de arts had gezegd dat het allemaal nog kon). Eens zal ik net als velen met een mooi dik buikje rondlopen........hoop ik.......
veel liefs
en succes allemaal!!
Sjan
Vandaag is het een week geleden en ik moet nog een week wachten......oooooooh spannend allemaal......hihihi......ik blijf moed houden (nadat de arts had gezegd dat het allemaal nog kon). Eens zal ik net als velen met een mooi dik buikje rondlopen........hoop ik.......
veel liefs
en succes allemaal!!
Sjan