tweede keer niet ongesteld, frustratie verdriet

Marijke De boer

New member
hallo allemaal,

begin maart hebben wij besloten voor onze kinderwens te gaan.

vol enthousiasme begon in aan de foliumzuur en vitamine D supplementie.

Nu is het zo, dat ik nu voor de tweede keer niet ongesteld ben geworden, tot mijn grote verdriet.

Tot nu toe heb ik een hele onregelmatige cyclus gehad en ik baal er enorm van. Ik ben zat van die teleurstelling steeds, dat mijn menstruatie uitblijft....ik ben niet zwanger....heb wel een echoscopie gehad inwendig maar daar is niks uit gekomen.

Ik merk dat ik het zat ben, hoe kan ik nu zwanger worden als ik niet eens ongesteld word?

Ik weet niet meer wat ik moet denken....straks zit ik in de overgang. Ik ben bang dat het niet lukt..

Groetjes Marijke
 
Vervelend! Snap heel goed hoe je, je voelt! Was je aan de pil? Want dan is het helenaal zo gek niet, je lichaam moet nu weer op eigen benen gaan doen en dat heeft tijd nodig! Ik was in oktober gestopt en begin december pas ongesteld.

Maak je geen zorgen en heb geduld komt heus wel
 
Hoi Lisje,

ik ben al een jaar van de pil af dus het blijft vreemd waarom het maar niet op gang komt...

hoop dat het goed komt allemaal...
 
Misschien kunnen ze je een kuur provera geven? Die wekt je menstruatie op....

Maar waarschijnlijk zul je nog ff geduld moeten hebben, Kan inderdaad even duren voor alles weer op gang komt



In ieder geval heel veel succes!!

 
Dankjewel Yvonne, ik heb de neiging om de moed op te geven... naar mijn idee is het kansloos om te proberen als ik niet ongesteld wordt...
 
Terug
Bovenaan