tweede kindje op wandelwagen?

Dag meiden,
6 feb is ons tweede kindje geboren: Boudewijn! Het is een heerlijk ventje en hij doet het echt supergoed.
Ons eerste kindje is nog geen anderhalf en ik ben op zoek naar een soort stoeltje dat op de kinderwagen gezet kan worden waar onze eerste in kan zitten. Ik heb gehoord dat het bestaat, maar kan er nergens iets over vinden. Weet iemand van jullie iets? Elisabeth is namelijk nog te klein om op zo'n plankje te staan. Een dubbele wagen is natuurlijk ook een alternatief, maar zo'n ding neemt weer zo enorm veel ruimte in...

Dank je wel alvast! Renske

Hey!

gefeliciteerd!   Wij hebben hetzelfde hoor, Thomas is nu net 18 maanden, maar wij gaan wel voor een plankje. Op de goeie gok wel te verstaan! Ik denk dat je de buggy-pod bedoelt? Een opklapbaar stoeltje dat aan de zijkant van je wandelwagen kan? GHier in het babypark raden ze het af omdat namelijk accuut de garantie van je wandelwagen vervalt als je de buggy-pod gebruikt... Ik weet niet hoe oud je wagen is, maar kijk en vraag het even goed na!

Groetjes Marieke

Wij hadden de buggypod gekocht maar die bleek niet te passen op de bugaboo. Uit eidnelijk hebben we toch maar een duowagen gekocht. De bugaboo hebben we verkocht anders stond onze hal wel erg vol. En zo groot is een duowagen niet hoor. En ingeklapt is hij kleiner dan de bugaboo. Ik heb net nog de site van kid sit bekeken en ik denk zelf dat een kindje van 18 maanden te jong is daarvoor. Misschien leuk voor even maar niet voor een lange wandeling. Maar dan kijk ik natuurlijk naar mjn eigen dochter.
We gebruiken ook regelmatig de buikdrager en de kleine buggy.

gr
Marielle

Op www.ouderwetse-kinderwagens.nl hebben ze wel van die opzet stoeltjes (onder accessoires), ik heb alleen geen idee of die dingen ook op de moderne kinderwagens passen, of alleen op die klassieke kinderwagens.

Groetjes Lilian

Dank voor jullie reacties! Ik had eerst de buggypod gezien, maar die past niet op onze kinderwagen (vanwege de platte buizen). Ik heb inmiddels via Marktplaats een stoeltje gekocht, dat lijkt op die ouderwetse stoeltjes. Het werkt prima!

Terug
Bovenaan