tweede kindje?!

Hoi dames,

ik wilde toch nog eens even ervaringen horen van jullie.
Maar er zijn er denk ik weinig die dit ervaren hebben, enkel diegene die zwanger zijn van hun derde.
Van mijn eerste ben ik precies op 38 weken bevallen. Nu ben ik er 37.
Ik lees vaak dat een tweede meestal ook wat vroeger komt, wanneer het eerste te vroeg is. Ik ben gewoon erg benieuwd... Maar hoor ook wel eens dat er evengoed zijn die flink de 40 weken halen. Zoals ik er nu bijloop, zie ik dat niet bepaald zitten, maar het kan natuurlijk altijd!
Wilde toch graag jullie ervaringen hieromtrent eens horen!

Liefs,
van ons...

Hoi,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar merk in mijn
omgeving dat daar echt niks over te zeggen valt...
Mijn buurvrouw bijvoorbeeld  beviel van de eerste 8 dagen
voor tijd, bij de tweede 8 dagen overtijd...
Een vriendin van mij beviel van de eerste een week eerder
en nu loopt ze overtijd...
Ik zelf liep bij de eerste ver over tijd en bij de tweede op
de uitgerekende datum bevallen... Nu heb ik bij de derde
veel heftigere weeën, niet echt meer  voorweeën te noemen,
lijkt meer op echte weeën, maar geloof nooit nu veel eerder
te bevallen. Soms stormt het in mijn lijf en dan is het echt
weer helemaal stil...

Ik wens je heel veel succes met de laatste loodjes, en hoop
voor je dat het kindje snel mag komen...

Groetjes, Judith, morgen  37 weken...

Dag Judith,

ik hoor ook regelmatig grote verschillen eigelijk, maar het meest lees ik dat het meestal ook bij het tweede sneller is.
Ook mijn gyn bereidt me voor op een vroegere bevalling.
Maar we zien wel. Net zoals jij heb ik ook die hevige pijnen afwisselend met een RPIMA gevoel. Los van de BI daar heb ik heel de dag door enorm veel last van.
Ik heb het dan puur over (voor)weeën .

Ik vind het gewoon waanzinnig spannend worden nu...