Tweede maandag van de maand bij Prenetal!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi!!

Elke 2e maandag van de maand krijg je bij elke E 25,00 een waardebon van E 2,50 kadeau! Jah het is misschien niet veel, maar zoals we allemaal weten blijven we maar kopen voor die kleine en zo kan het dus aardig oplopen!!

Ik ga aankomende maandag mijn inkopen weer doen!!

groetjes!!!

heej,

ik dacht dat dat elke maandag was?

Ook voor degene die hun kinderwagen nog op gaan halen bij PRENATAL!
Bij alle kinderwagens bij prenatal krijg je over het totaalbedrag van je kinderwagen 10% van het aankoopbedrag in cadeaubonnen.
Wij hebben de Stokke  kinderwagen, met maxicosi en dergelijke, totaal 1400euro, wij gaan op die mama maandag, want dan krijgen we dus 140euro aan cadeaubonnen!
Dat wordt een heel mooi campingbedje en box voor bij oma!

xxx

Heej,

Ik heb even gekeken op de site van prenatal, inderdaad, iedere 2e maandag van de maand, dus de volgende keer is het de 8e oktober!
Dan gaan we dus onze kinderwagen ophalen!

xxx

He he!!

Ja we hebben de Stokke  kinderwagen besteld. Maar dan krijg je zoals die man zei, altijd 10% korting in waardebonnen!! En ik kan heb begin Oktober al ophalen, de box komt later!!

Maar verder ook nog vanalles gekocht!! Dus nu hoeven we eigenlijk niet heel erg veel meer!

Maar we hadden nu dus weer voor E 40,- aan bonnen en ik had er al, dus is toch weer errug leuk meegenomen!! We moeten het toch hebben he!!!

Dus we zijn weer geslaagd!!!

Groetjes Patricia

Ohja, en van de Stokke krijg ik natuurlijk ook nog de Bonnen!!!

Joepie!!! Maar wij hebben niet alles genomen!! Dus wij hebben rond de E 90-, aan
bonnen, tel onze winst alvast maar uit!!!!!!!!!!!!

Sorry wilde ik nog even kwijt

Terug
Bovenaan