tweede miskraam een feit ?????

Begin december 2007 kwam ik erachter zwanger te zijn, totaal onverwacht want we waren niet aant klussen voor een kindje. Dat ging helaas mis na 5,5 wk. Doordat wij daar toch behoorlijk van ondersteboven waren hebben we na veel praten besloten om toch actief te proberen zwanger te worden

Dat lukte de eerste ronde!!!! Nu na wederom 5.5 wk heb ik al twee dagen bruinig vocht met het afvegen, en ook druppeltjes in mn onderbroek. Is dit weer een miskraam????

De vorige keer begon het met krampen in mn onderrug en die heb ik nu zo goed als niet. Een echo kan natuurlijk nog niet want onder de 6 weken is er dan sowieso niets te zien.

Ik maak me hier, hopelijk onnodig, heel druk om.

Groetjes Mij

Hey Petra,

Wat rottig he. Ik kan je niet echt geruststellen ben ik bang maar het feit dat je geen buikpijn hebt lijkt me wel positief! Het kan gewoon door iets anders komen dat je wat bloedverlies hebt. Helaas is het afwachten. Ik duim voor je dat alles gewoon goed gaat. Sterkte hoor.

Groetjes van ook een Petra :)

Hoi Petra,
Wat rot voor je. Helaas kan ik alleen maar voor je duimen en dat zal ik dan ook doen.
Het wachten op een echo duurt lang, ik weet het. Zit namelijk in hetzelfde schuitje,ben nu namelijk ruim 5 weken zwanger. Moet nog twee weken wachten op de echo (7,5 week). Zenuwslopend gewoon. Sterkte!

Hoi Petra

Wat vervelend joh. Ik zal voor je duimen dat het goed gaat. Ik heb zelf 4x een miskraam gehad maar mijn zus is tijdens haar 1e zwangerschap veel bloed verloren en haar zoon is inmiddels een gezonde jonge man van 17 jaar oud. Geef de moed niet te snel op.

Liefs Petra

Terug
Bovenaan