Tweede miskraam...

Hey meiden,

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik heb hier al vaker meegepraat, maar dat is al tijden geleden. Misschien dat sommigen mij nog kennen.

Vorig jaar oktober gestopt met de pil. In december zwanger! Helaas bij de echo van 12 weken bleek het kindje met 9,5 á 10 weken te zijn gestopt met leven... 1,5 week gewacht, maar het kwam niet op gang. Daarna cytotec gekregen om de miskraam op te wekken.
Daarna 9,5 week gevloeid (een week niet, toen weer een paar dagen en dan weer niet, heel onregelmatig), alles was schoon, dus mijn lichaam had gewoon de tijd nodig. Ben toen 1 maand aan de pil gegaan. Daarna was het weer redelijk regelmatig.
Afgelopen november, 9 maanden na mijn miskraam, testen wij weer positief. Ik was echter niet positief, want had totaal geen zwanger gevoel. Helemaal niets vergeleken met mijn miskraam. Ook had ik telkens bruine afscheiding.
Sinds vorige week donderdag had ik hevige buikkrampen en veel bruinverlies. Dat is sinds dinsdag rood bloed! Helaas weer een miskraam. ONze tweede miskraam... Ben zo verdrietig. Ruim 1 jaar bezig en geen goede zwangerschap.

9 december moet ik naar de gynaecoloog toe voor controlen. Hopelijk ben ik dan weer helemaal schoon en mogen wij er weer voor gaan.

Groetjes, SanPap

Hey SanPap,

Wat erg voor je! Ik wil je heel veel sterkte toewensen om dit grote verdriet te verwerken.

Liefs Elin

SanPap,

Met kippevel lees ik jouw verhaal, ik ken je verhaal en vind het dus ook heel verdrietig voor jou. Ik wil je heel veel sterkte toe wensen.

Liefs grotebroer (Lientje)

ha SanPap,
Veel sterkte om het verlies te verwerken. En ik hoop dat je weer snel aan mag sterken. Want (uit ervaring) het heeft een grote invloed op je lijf en leven.
Groetjes

Lieve Sanpap,
Ik begrijp je heel goed want mijn verhaal is niet veel anders. Ik ben ander half jaar geleden zwanger geworden na een jaar proberen. Bij 12 weken bleek het fout. Het was maar 6 weken. Ben gaan vloeien maar het bleken 2 kindjes te zijn. Ik heb ook (hele vervelende) medicijnen gehad! Eind september bleek ik eindelijk weer zwanger te zijn. Hartje gezien, beetje goede hoop. En bij de 12 weken echo een prachtig kinde maar zonder hartslag. Ik ben die maandag direct gecurriteerd en 2 dagen daarna opgenomen met ernstige hartklachten! Ik word nu getest op factor 5 van Leiden en 8. Dit omdat niemand bij ons een "normale" zwangerschap heeft gehad! Ik begrijp dus heel goed wat je voelt en het enige wat ik kan zeggen is dat ik met je mee leef! Zorg goed voor jezelf want als het met jou niet goed gaat, gaat er zeker geen zwangerschap meer komen! Ik hoop dat je het een beetje kan verwerken en snel weer er bovenop bent!

Groetjes,
Ikke

Lieve meiden,

bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes. Het is zo fijn om het hier even van je af te schrijven.
Het vloeien wordt nu iets minder, dus hopelijk ben ik 9 decmeber helemaal schoon en hoef ik geen pillen of gecurriteerd te worden...
Ik ga zo lekker naar de kapper. Leuk kleurtje erin, lekker bijknippen, even mijn gedachten ergens anders. Deze week nog niet veel uit huis geweest, dus wordt tijd.

Maandag denk ik weer aan het werk.

Wat een verhalen van iedereen. Het is zo oneerlijk hoe het kan gaan allemaal. SOmmige mensen klussen een keer en hoppa zwanger en het gaat gewoon goed. Dat doen ze dan vervolgens nog één, twee of drie keer... Geweldig voor hen, echt waar, maar waarom bij ons dan niet??

Liefs SanPap

Terug
Bovenaan