Tweede prik...

Hoi Meiden,

Volgende week krijgt Olivia haar tweede prik.
Ze heeft best wel veel last gehad met haar eerste prik en had zelfs verhoging. Weet iemand of je er wat aan kan doen om het zo pijnloos mogelijk te maken???

Beentje warm houden en de vloeistof goed in de spiertjes masseren. Koorts begint meestal pas ongeveer 4 uur na de prik dus paracetamol erin voor je haar in bed legt.

Ik moest vanwege de hevige reactie die mij oudste op de prikken had een paracetamol geven 1 uur voor de prik en dan 4 uur later weer een. Dn bouwen ze een spiegel op waardoor ze niet zoveel last hebben. Hier werkt het prima. Succes en sterkte

Hoi,

Stas krijgt vrijdag ook de tweede prik. Hij heeft ook koorts gehad van de eerste prik.
Maar ik meen me te herinneren van mijn oudste dat ze er de tweede keer minder last van hebben of zit ik nu fout?
Groetjes

Donderdag voor de 2e prik en wegen natuurlijk. Hopelijk is al mijn "stop je kind zo vol mogelijk met melk"-poging gelukt. Thomas moet ook "gekeurd" worden, zal dit keer wel mee vallen de vorige keren is hij afgekeurd op zijn gewicht (is toch maar aanleg).

Terug
Bovenaan