tweede prikje en wegen en super blij dat ie zo goed groeit

Woensdag 28 december had ik een afspraak bij het cb.
Bryan moest zijn tweede prikje hebben.
Hij heeft heel effe gehuild 30 sec ongeveer.
Naar het prikje heeft ie alleen last van om in slaap te vallen,
hij heb geen koorts gehad.
Hij heeft van 23.30 tot 8:45 geslapen zonder een keer wakker te worden.
Hij is ook gewogen hij weegt nu 5740   en is 58 cm lang
Hij woog 2 1/5 week terug 4890
Hij groeit dus als kool en verder zag alles der goed uit



ik lees ook vaak dat kinderen last krijgen van de tweede prikje    


wie heeft dit gehad     en hoeveel wegen jullie kindjes nou

me zoontje is nu bijna 3 maanden op 3 januari



gr desiree en bryan
 
Hai Desiree,
Ik wou even reageren,want mijn dochtertje Kaylee ook 3 oktober geboren maar dat wist je al hahaha,maar ik moest wel lachen want onze wondertjes lopen aardig gelijk.
Kaylee was 2 dec naar het cb geweest en toen woog ze 4670 gram en was 54 cm en nu was ze 30 dec. weer geweest en nu woog ze al 5755 gram en was al 58 cm en dat nog geen eens in een hele maand hihi.
Kaylee heeft ook der 2e prik gehad,maar nu vandaag was ze niet zo lekker,niet echt lekker drinken en wat meer spugen en vanmiddag koorts en een erg volle neus,maar neusspray gegeven en wat meer water tussendoor om der slijm van der voeding weg te spoelen en het gaat nu vanavond beter ze slaapt nu weer even lekker een paar uur en kan weer wat beter ademen en geen koorts meer,dus daar ben ik wel erg blij mee,want ik vindt het zo zielig he voor die kleintjes als ze niet lekker zijn.
Maar ik denk inderdaad dat het ook een beetje te maken hebt met de prik en ook eventuele verkoudheid,maar ik vermoed dat die verkoudheid niet echt door gaat zetten.
Nou meid we kunnen lekker genieten he van onze goed groeiende wondertjes.
Liefs Jen en Kaylee
 
Hai Desiree en Jen,
ik kom hier voor het eerst op het forum en het eerste berichtje dat ik bekijk is dit. Nou is dat wel heel toevallig want mijn zoontje Stijn is ook op 3 oktober geboren dus ik vind het erg leuk iets van jullie te lezen! Stijn heeft gisteren zijn tweede prikje gehad en is vandaag wel wat hangerig ervan maar gelukkig geen koorts! De vorige keer  op 1 december woog hij 5610 en was ie 57 cm en gisteren woog hij 6210   en was ie 60 cm! Als ik het goed onthouden heb dus de zwaarste van ons drie! Wat wogen jullie kindjes bij de geboorte?
Groetjes, Patricia
 
hahaha nu moest ik natuurlijk ook reageren.

Michon is ook op 3 oktober geboren.... Hij woog bij zijn geboorte 3360   zijn lengte werd niet opgemeten. 1 maand later woog hij 4320 en was hij 56 cm met 2 maanden woog hij 5510 met 59,5 cm. En met 3 maanden weegt hij 6515 met 63 cm!

Grappig om dit met elkaar te vergelijken!! Ben benieuwd wie er nog meer reageerd.

groetjes Sandra
 


hey hey

leuk om dit te lezen onze kindjes zijn allemaal even oud en zelfde dag geboren
en Jen ja van jou wist ik dat wij dezelfde dag bevallen zijn die van mij om 08:25
ik deed er vier uurtjes over het is mijn eerste

ooh ja mijne woog bij de geboorte 2930 en 46 cm

iemand die met me wil praten ben elke dag op msn

leeuwarderbitch18@hotmail.com   voeg me toe of mail effe gezellig en ervaringen uitwisselen van hoe doe jij dit en hoe jij dat

indd onze kindej lopen tegelijk op met gewicht leuk om te zien

hoezwar waren jullie bij geboorte   hoop jullie alle maal te spreken op msn

doei doei
gr desiree en bryan 03-10-2005

 
Hee wat grappig zeg, alle 4 op de zelfde dag bevallen! Ik om 00.37, ook ongeveer in 4 uurtjes, ik vond het wel fijn zo snel! En Stijn woog 3750, een stevig ventje dus!

Ik zit nooit op MSN maar voor wie het leuk vind te mailen:
patriciah99@hotmail.com

Groetjes, Patricia
 
hallo.
mijn zoontjes zijn dan niet op 3 oktober geboren maar op 17 oktober.
die zijn dus nu 12 weken.
gisteren waren we op cb. en dennis weegt nu 5450 bij de geboorte 3105 en is nu 58 cm en was 47,5
sander is nu 4550 en bij de geboorte 3705 en is nu 55 cm en was 46
groetjes manuela
 
Terug
Bovenaan