tweede ronde, derde kindje vervolg

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben een weekje gaan skien en meteen zit de 1e vol met 700 berichtjes en ik kan nergens een vervolg vinden. Is die er wel??? Onder een andere titel?
Met mij gaat het goed. Ik ben niet meer zo misselijk, maar dat komt vooral omdat ik de Gravitamon vervangen heb door los foliumzuurtabletjes en los vit. D. Die Gravitamon was de boosdoener van mijn verschrikkelijke misselijkheid de hele dag door. Ik slik nu nog wel de pilletjes tegen misselijkheid van de verloskundige en dat gaat goed. Morgen is het weer even spannend. Ik heb mijn 11 weken echo en bloed prikken, ivm nekplooimeting,combitest. Toen ik van mijn dochter zwanger was, voelde ik haar al bij 12 weken. (maar het is ook een erg pittige tante, ha,ha). Nu voel ik nog niets, maar ja, het is net 11 weken, dus het is ook logisch. Als ik niet op tijd eet, komt er een vlaag    van misselijkheid over me heen en ben ik meteen zo slap als een  vaatdoek. Verder gaat het allemaal goed.  Ik zal blij zijn als ik morgen een goede echo heb. Kan ik eindelijk wat geruster gaan genieten.

Ik hoop dat de rest zich weer aansluit en als er al een ander geopend was, geef me de titel even...

Groetjes Ikke

Hey Ikke,

Wij hebben inderdaad al wel een nieuw onderwerp aangemaakt onder de naam derde kindje wie ook, nummer 2, staat bovenaan, want ik had net ff gereageerd. Lekker genoten van jouw skivakantie? Waren de kindjes ook mee? Goh wat spannend zeg morgen de echo en alweer 11 weken. 12 weken is wel erg vroeg om een kindje te voelen, ik dacht dat ik met 16 weken bij de 1e al vroeg was hahaha. Bij de 2e duurde het tot 18 weken, grappig hè? Ik had bij haar de placenta aan de voorkant zitten, en bij de 1e aan de achterkant, dus of het daaraan gelegen heeft?? Weten jouw kindjes dat je zwanger bent? En wil je weten wat het wordt? Mijn cyclus is erg onregelmatig, na een cyclus van 50 dagen, had ik afgelopen maand ineens een cyclus van 25 dagen . En nu zit ik op dag 17 van m'n cyclus en heb ik nog geen eisprong gehad, afwachten dus maar. Nou succes morgen!

Groetjes,

Espritfreak

Hoi Esprit Freak,

Ik zal weer naar de andere topic gaan dan. De kindjes waren inderdaad mee op wintersport. De oudste heeft ook al geskied (2e jaar al). De jongste nog niet. Die heeft heerlijk met opa op de slee door het dorp en over de skipiste gelopen. En wij konden met mijn moeder en broertje gaan skien. Heerlijk.

Mijn echo was goed. Ik zal in de andere topic uitgebreid schrijven.
Wat betreft wat het wordt. Ik denk een jongentje. Heb nl. helemaal nog geen pigmentvlekken in mijn gezicht en mijn haar is dikker dan ooit tevoren en bij mijn dochter had ik al snel pigmentvlekken op mijn gezicht en supertrek in zoete dingen en nu dus niet. We hebben ook al een jongensnaam, maar een meisjesnaam is wat moeilijker. Ik weet er wel 1, maar mijn man is niet superenthousiast. We zien nog wel of we willen weten wat het wordt. Aan de ene kant vind ik het wel makkelijk. Kan ik alvast mijn babykleertjes van de een of ander in de commode zetten (tegen die tijd dan he, maar wel de andere kleertjes achter de hand houden, voor het geval dat ze het niet goed zien). En vooral als het toch een meisje blijkt te zijn, moeten we echt even goed gaan nadenken hoe ze moet gaan heten. Ha, ha. Wat een luxe probleem, ik heb tenslotte van allebei al wat.

Mijn kinderen weten het nog niet trouwens. Mijn ouders en schoonouders en 1 van mijn broers weten het. Verder nog niemand. Dat hou ik even zo. Ben nl. nog steeds slank en ik moet op mijn werk van afdeling veranderen zodra ze weten dat ik zwanger ben (mag ik niet meer nachten werken en kan ik ook niet meer in het weekend werken) en dat betekent dat ik in verhouding meer door de week moet werken en dat wil ik niet. Dus hoe minder het weten, des te beter. Ik hoop het tot de 18e week te kunnen rekken.
Ik ga op zoek naar de andere topic en daar lees je over de echo!
groetjes Ikke

Terug
Bovenaan