Tweede ronde en Menstruatie uitstellen......

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Bij mij is het sinds gisteren de tweede ronde geworden. Ik ben een tijdje weggeweest van het forum en dat heeft me wel goed gedaan. Ik had er na de eerste negatieve test niet opgerekend dat ik nog zwanger zou zijn en pas toen ik in alle rust mijn ongi ging afwachten zonder er nog mee bezig te zijn kwam het in een keer spontaan zonder dat ik het gemerkt had.
Ik had een cyclus van 41 dagen. Ik heb al een beetje uitgerekend dat wanneer deze cyclus ongeveer even lang duurt dat ik dan ongi ben op vakantie, daar heb ik weinig zin in, zoals jullie zullen begrijpen....
Wie weet hoe ik het evt. uit kan stellen?? Het liefst hoop ik dat het een kortere cyclus is, dan is het zo'n beetje de klusweek...

groetjes

ik weet niet hoe je je cyclus kunt uitstellen. maar ik weet wel hoe je kunt herkennen wanneer je weer ongi moet worden, als je een onregelmatige cyclus hebt; je moet goed naar de slijm kijen (sorry voor dit ietwat smerige advies). als het nat en draderig wordt, is je eisprong en dan 14 dagen daarna wordt je ongi. Of misschien en hopelijk niet, natuurlijk...
groetjs
greet

Hoi Truus

Ik werk bij een huisarts als doktersassistente.
Ik weet dat er pilletjes bestaan die je in kan nemen op het moment dat je begint met menstrueren (misschien er ook vlak voor als je een regelmatige cyclus hebt, maar dat weet ik niet zeker). Het bloeden houdt dan direct op. Ik weet alleen niet zeker of je het mag gebruiken als je zwanger wilt worden ivm evt een innesteling bloeding. Ook weet ik niet of je cyclus daarna gelijk weer op gang komt en daarna gelijk weer zwanger mag worden.
Je zou je huisarts hierover op kunnen bellen.
Ik ben in iedergeval benieuwd.

Ik zelf zit er ook over na te denken, want de kans voor mij is ook groot dat ik ongesteld word als ik op vakantie ga.
Maar ik mag pas   vanaf oktober weer zwanger worden aangezien ik een missed abortion heb gehad in januari en dat bleek een partiele mola zwangerschap.
Ik wil dan heel graag weer zwanger worden, dus zit dan niet echt op een hormonen klap te wachten
Het wachten duurt nu al veel te lang.
Bij de huisarts werk ik pas na de miskraam en wil hem nog niet vertellen dat ik   zwanger wil worden.

Hopelijk heb je er wat aan.

Liefs, Sarah

http://www.sexwoordenboek.nl/ menstruatie_uitstellen.html

http://www.ziekenhuis.nl/ index.php?cat=medicijngids& medgids=item&id=50666

Na nl/ allerbei en & de tweede link heb ik een spati gedaan, omdat het er anders niet oppast, dus als je deze wilt openen moet je deze even 1x bachspace daoen. Hoop dat je het begrijpt?
Dit vond ik op google.
Primolut word ook voor andere doeleinden gebruikt.

Die grote hoeveelheid hormonen wil ik dus niet!!
Maar misschien wil jij er wel wat mee.

Liefs, Sarah

Terug
Bovenaan