tweede ronde vierde kindje!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal !
ik heb me net aangemeld bij dit forum we hebben twee maanden terug besloten om toch voor een vierde kindje te gaan.
ik moet 6 september ongesteld worden en voel al dat het er helaas alweer aan zit te komen.
we krijgen veel opmerkingen uit de omgeving vier kinderen in deze tijd wie doet dat nou noch enzo.maar we zullen het finacieel wel redden hebben al een mpv auto en er is nog een slaapkamer over dus waar bemoeien ze zich mee!
zijn er hier meer mensen die ook zwanger willen worden van de vierde en krijgen die ook zo veel kritiek

Hoi!

Hartstikke leuk joh dat jullie voor de 4e gaan!
Wij gaan zelf nu (al een jaar) voor de derde.
Lijkt me juist reuze gezellig zo'n groot gezin!

Veel succes.

Gtz Mamaloe

Hoi.Erg leuk hoor een 4e.  Even voorstellen. Wij hebben al 4 kinderen. 3 meisjes en een jongen. De ouste bijna 8, de jongste 2,5 jaar. En wij hebben ook 2 mnd geleden besloten voor een 5e te gaan. Ik ken heel veel gezinnen met 4. Ik vond de 4e minder druk dan de 3e. Maar de zwangerschap was heel zwaar.    4 kinderen voel echt heel goed. Ik ben er altijd heel trots op. Hoop dat je gauw zwanger mag worden.  

quote: silke28 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2007 10:19:49'));

hallo allemaal !
ik heb me net aangemeld bij dit forum we hebben twee maanden terug besloten om toch voor een vierde kindje te gaan.
eerst even voorstellen ik ben 27 jaar onze oudste dochter is 4 onze tweede is een jongen van 2,5 en de jongste ook een jongen is nu 9 maand.
ik moet 6 september ongesteld worden en voel al dat het er helaas alweer aan zit te komen.
we krijgen veel opmerkingen uit de omgeving vier kinderen in deze tijd wie doet dat nou noch enzo.maar we zullen het finacieel wel redden hebben al een mpv auto en er is nog een slaapkamer over dus waar bemoeien ze zich mee!
ik heb er evht zin in om weer zwanger te zijn nu maar hopen dat het niet te lang gaat duren.

Hallo

Wij zijn op dit moment bezig voor ons 3e kindje, maar we weten nu al dat een 4e ons ook erg leuk lijkt, hopelijk komt over een aantal jaren deze wens uit.
Voor nu jullie heel veel succes met zwanger raken en ga ervoor.  
Een kinderwens moet je nooit opzij zetten, vooral als anderen  het zeggen, want daar krijg je geheid spijt van.

Groetjes  van Kyra

Hoi Silke,

Bedankt voor je reactie!

Wat leuk dat jullie voor de 4de bezig zijn...
ik hoop dat wij dat punt ook gaan bereiken!

Heeft het voorgaande keren lang geduurd voordat je zwanger werd?

Over 2 weken heb ik mijn eerste ovulatie zonder mijn spiraal... erg spannend!

Ik hoop echt dat het niet te lang gaat duren, want ben echt een stresskip!

Kus Mon Reve

Hoi Silke,

Wat leuk dat jullie voor een 4de kindje gaan! Je moet je  echt niks aan trekken van  wat een andere er wel of niet van vindt, want het is jullie wens.  
We hebben nu 2 kids en willen binnenkort gaan voor een derde en misschien in toekomst ook wel  voor een 4de (als het ons gegund is  natuurlijk). Het lijkt mij ook heerlijk 4 kids. IHoe meer ziel hoe meer vreugd toch? Hopelijk raak je snel zwanger van de 4de. Mag ik vragen hoe oud je andere kinderen zijn? Ben wel benieuwd.
groetjes melanie

Terug
Bovenaan