tweede ronde voor eerste kindje, wie klets ermee met mij.

A

Anoniem

Guest
Hoi
Ik ben jolanda en ben 28 jaar.
Ben eind augustus gestopt met de pil en hoop  nu  dat het snel mag lukken.
De eerste keer lukte dus niet en  we zijn nu aan de tweede ronde bezig.
Mijn NOD is rond 27 oktober, maar mijn eerste natuurlijke cyclus duurde 33 dagen dus het kan ook zo zijn dat mijn NOD pas begin november komt.

Ik vind het allemaal maar spannend en bij elk pijntje dat ik voel in mijn buik of borsten dan denk ik , zou het zo zijn deze maand, en ben pas 2 maanden bezig. We proberen wel om de dag te klussen maar jammer genoeg lukt dit niet altijd en zit er ook wel eens een dag meer tussen.
Wel heb ik sinds ik gestopt ben met de pil rond de derde week, ja beetje stom om te zeggen, pijn aan mijn tepels. Wie weet wat dat is,

En wie heeft er ook erg last gehad van het ontpillen. Ik kan echt om alles huilen, ik denk dat dat er toch mee te maken heeft.

Nou gezellig als jullie mee kletsen
liefs jolanda

Hoi

Ik ben voor de eerste ronde bezig. ik heb 2 weken gelden me spiraal laten verwijderen en heb net me ongi er op zitten.

Dat je last van je tepels en emotioneel bent kan door je hormonen komen daar heb ik ook een tijd last van gehad en dat moet met een paar weken weer rustig weg zakken.
Ik hoop dat ik je daar een beetje mee gerust kan stellen.

Wie weet zijn we gelijk zwanger hihihi zou leuk zijn !!

groetjes quinta

Hoi!!

Ik heb nu twee maanden afgewacht, ivm met genoeg foliumzuur slikken en nu gaan we dan beginnen met de 1e ronde, omdat ik eigenlijk niet kan wachten heb ik net vanmiddag ovulatietesten gekocht op sensitest.nl...
Ik vind het allemaal in ieder geval heel spannend.

Groetjes,
Jana

heej hallo
Wat leuk dat jullie reageerde op mijn bericht.

Tis zeker allemaal spannend he,
Ik heb ook wel aan die ovulatie testen nagedacht maar wilde daar toch nog ef mee wachten, ben er zo al genoeg mee bezig in mijn hoofd en hoop dat het gewoon lukt binnen een half jaar ofzo. Ook omdat ik niet precies wanneer mijn eisprong is omdat ik nog niet weet hoe lang mijn cyclus duurt Mijn eerste natuurlijke cyclus was 33 dagen, en ik hoop het nu gewoon 28 dagen is. Nouja ik hoop dat mijn ongi helemaal niet komt deze maand. hihi

Ene het zou zeker gezellig zijn als we tegelijk zwanger zijn, kan je elkaar goed steunen en er gezellig over kletsen.

Ik hoop wel dat die hormonen snel uit mijn lichaam zijn en dat ik dat helemaal ontpilt ben. Weg met die emoties en pijnlijke tepels.

Dan heb ik liever de zwangerschapshormonen. HAHA

groetjes jolanda

quote: Jana81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2007 17:29:48'));

Hoi!!

Ik heb nu twee maanden afgewacht, ivm met genoeg foliumzuur slikken en nu gaan we dan beginnen met de 1e ronde, omdat ik eigenlijk niet kan wachten heb ik net vanmiddag ovulatietesten gekocht op sensitest.nl...

Groetjes,
Jana

hoi jana
Ik zat net ook de berichten te lezen op de vraag over ovulatietesten waar jij ook op gereageerd had,
Daar staan best wel hele positieve reacties over die testen, ik denk dat ik die dingen ook maar moet kopen,
Laat me weten hoe jij het ervaart als jij ze hebt,
Ik kan zet toch pas volgende maand gebruiken, als ik deze maand niet zwanger ben.
Ik ga nu even op die site kijke waar jij ze gekocht heb
groetjes jolanda

quote: Jana81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2007 17:29:48'));

Hoi!!

Groetjes,
Jana

hoi jana
Ik zat net ook de berichten te lezen op de vraag over ovulatietesten waar jij ook op gereageerd had,
Daar staan best wel hele positieve reacties over die testen, ik denk dat ik die dingen ook maar moet kopen,
Laat me weten hoe jij het ervaart als jij ze hebt,
Ik kan zet toch pas volgende maand gebruiken, als ik deze maand niet zwanger ben.
Ik ga nu even op die site kijke waar jij ze gekocht heb
groetjes jolanda

Hoi,

Nog weer iemand die de tweede ronde ingaat voor een eerste kindje....
Mijn NOD is 4 nov op mijn verjaardag.

Heel spannend allemaal en het wachten duurt zooo lang.

Gr Claudia

hallo allemaal
ik ben amanda en ben 22 jaar, ik woon samen met mijn vriend, hij is 24.ook wij zijn in ronde 2 voor ons eerste wondertje.ik heb ook mijn nod op 27 oktober,dus nog een weekje wachten.ik heb steeds het idee dat ik zwanger ben omdat ik vanalles voel.maar verheug me er niet te erg op want we zijn nog maar net bezig.maar je weet maar nooit.duimen dus maar dat de rd's weg blijven en een positieve test!!succes allemaal
groetjes amanda

Terug
Bovenaan