tweede samenlevingstest POSITIEF!!!

Hallo allemaal,

Wat doet het forum raar zeg, ik had de nodige moeite me inloggen, maar goed het is gelukt.

Gisteren de tweede samenlevingstest gehad en deze was gelukkig positief! Mijn zuurgraad was goed, en de zaadjes zwommen mooi in mijn baarmoederslijm dat nu opeens 10mm dik was (heb door de microscoop mogen kijken van de gyn. en het was erg gaaf om te zien hoe ze daar rondzwemmen!!)
De eicel was nog groter geworden en is nu 24 mm. De gyn verwacht dat die vandaag zou springen en volgens mij is dat vannacht gebeurd bwant ik heb nu opeens geen pijn meer aan de linkerkant van mijn buik waar het ei zat!

Nu dus afwachten of de zaadjes ook hun werk doen!!
Ik zal zeker teleurgesteld zijn als het nu niet lukt. Maar van de andere klant ben ik ook heel erg blij omdat de rest allemaal goed blijkt te zijn! De gyn. meent nog steeds dat ik de afgelopen 8 maanden geen eisprong heb gehad en dat dit de eerste keer is, maar ik weet niet waar ze dit op baseert...

Morgen weer terug naar het ziekenhuis om te kijken of het ei echt gesprongen is en dan moet ik volgende week nog één keer bloed laten prikken om te zien wat mijn hormonen doen.
Het word (of beter gezegd is) dus allemaal heel erg spannend!!

Hoe is het met de rest van de meiden?
Mick was het lekker even een paar dagen eruit?
en Cynthia ik las dat je gek wordt van het wachten, nou dat kan ik me voorstellen hoor! Hopelijk wordt het wachten WEL beloond!!

Tot de volgende keer, knuffel van kreeftje

He Kreeftje,

Heel goed die test!!!!
Hopelijk vind er dit keer ook een bevruchting plaats!!!
Ik duim voor je!!!

Succes met de komende twee wachtweken...

Liefs Esther

Hoi Kreeftje!

Wat een goed nieuws!!!!!!!!!! Ik ben in november zwanger geraakt van een samenlevingstest terwijl de dokters natuurlijke bevruchting absoluut niet verwachten gezien het feit dat het bij ons allebei mis is. Ik hoop dus dat het voor jullie ook zo afloopt!! Bij ons was er toen namelijk ook voor het eerst beweging te zien bij de zoveelste samenlevingstest. Ik ga voor je duimen hoor!!!
lfs inge

Terug
Bovenaan