Tweede termijnecho gehad!

Voor het eerst niet meer anoniem hier (ik was 'nogevenanoniem').

We hebben een hele mooie tweede echo gehad vanmiddag.
Het ukkie zag er zo mooi uit...we hebben twee armpjes en twee beentjes gezien en nu ook voor het eerst het hartje gehoord.
En het ukkie was lekker aan het bewegen.

Echt super!

Obv de meting van vorige keer ben ik nu 12w2d. De metingen varieerden nu van 12w3d tot 12w6d maar we houden de datum gewoon op 8 april. Hannah was ook 13d te laat en ik wil daarom niet te snel op 42 weken zitten en ingeleid moeten worden als het nog niet echt nodig is.

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 12 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

Wauw wat een mooie echo!
Alles zit erop en eraan.. super

Wij hebben onze 12 weken echo op 7 okt.
Helemaal spannend natuurlijk. Dan doen we ook maar
meteen een nekplooimeting. Daar verwacht ik niet al te
veel van.
Ik kan niet wachten tot die echo! Daarna barst ik ook
lost om het iedereen te vertellen. Mijn vriend dart en daar
heb ik een t shirt voor gekocht met 2 kinderlijk getekende
poppetjes op  waarbij het vrouwtje een rondje op haar buik heeft.
Daaronder staat: Bullseye!

Die gaat hij naar de kroeg aan doen om het zijn vrienden te
vertellen hahaha! Even kijken of ze het meteen doorhebben

hoe heb jij het verteld?
Groetjes!

De meesten hebben we het gewoon gezegd. M'n ouders wisten het al een paar dagen na de test. M'n schoonfamilie rond 8 weken. Ik had nl de eerste echo met 9 weken en wilde graag dat ze het al daarvoor wisten. Heb in mei een miskraam gehad en toen vond ik het erg fijn dat iedereen het al wist. Nu dus bewust weer vroeg verteld.
Voor m'n schoonmoeder hebben we Hannah een shirtje aangedaan met voorop: "geef mij maar een dikke kus" en achterop "want ik wordt een grote zus". Dat shirtje is van m'n schoonzusje en kregen we te leen. M'n schoonmoeder (haar moeder) had het bij haar helemaal niet door, dus was grappig om hetzelfde shirtje weer te gebruiken.
Vrienden/buren hebben we het na die eerste echo verteld.
Op m'n werk ga ik het as week vertellen. Dat zijn eigenlijk de enigen die het nog niet weten.

Groetjes, Karin

Hallo Karoline

Zeker een mooie echo, smile

Ik ben morgen 12 weken zwanger en krijg 6. Oktober mijn tweede echo. Heb eerste echo met 7 weken gehad, hartje klopte toen al goed, ben zelf ook erg benieuwd naar de tweede echo. (zou eigenlijk in de 12de wk een echo krijgen maar de gyn is op vakantie)

Ik ben vanaf het begin bij de gyn, ik woon in het buitenland, daar is dat normaal. smile

Ik ben dan 13 weken en krijg een nekplooimeting, acha ja

Iedereen sterkte met jullie zwangerschap.

Terug
Bovenaan