tweede test ook neg.

dag dames,

Vandaag weer een test gedaan was dus weer neg.Ik ben nu 5 dagen overtijd voel me moe en misselijk,terwijl ik vanaf januari zeer regelmatig was.
Nu kan ik er dus helemaal geen touw meer aan vastknopen,het maakt me zo onzeker.

Jeetje das idd zeer verwarrend ja ik kan je jammer genoeg ook niet helpen maar weet zeker dat er hier zat mensen zijn die het wel weten:)
Hoop in elk geval dat het wel een zwangerschap is en ik zou dan zeker maandag de dokter ff bellen strerkte meis
groetjes Jacqueline2

jah dat heb ik precies hetzelfde ben was 2 weken overtijd en voel me nog steeeds zo zwanger als ma wat ben 4 heb 4 dagen ligt bloed verloren
ik weet hetook niet meer nu moet ik morgen ongi worden weer heel spannend

Hoi,

Het kan zijn dat je cycles toch nog niet zo reglematig is als je dacht (helaas) ik was ook 2 x precies na 29 dagen ongi geworden en dacht yes alle is weer op orde..maar nee hoor heb nu al weer 2 cyclessen van 41 dagen achter de rug en heel veel testen verder! Als ik jou was zou ik straks op je eerste dag van je volgende ongi gaan tempen! Dat heeft mij een hoop rust gegeven..Als je dan nog geen tempverhoging hebt gehad dan dus ook geen eisprong en weet je dat je ongi nog even op zich laat wachten!

Suc6 verder

Hoi,

Ik begrijp je verwarring, heb precies het zelfde. Ik ben nu 10 dagen overtijd, heb last van mijn buik,buikgassen en ben moe. Ik heb op dag 1 en 3 een test gedaan negatief. En nu durf ik niet meer zo goed. Het voelt wel heel anders dan toen ik van mijn eerste kindje zwanger was. Ik hoop dat we toch zwanger zijn. En anders is het misschien toch wel een goed idee om naar de ha te gaan.

Veel succes, en wie weet!!

Herkenbaar verhaal. Ik heb zelfs drie negatieve testen gehad. Terwijl ik me wel zwanger voelde. Bij de vorige zwangerschappen was ik gelijk erg misselijk, nu niet dus al met al vond ik het erg vreemd. Ik heb een week gewacht, toen opnieuw getest, en ja hoor zwanger. Ik ben nu dus bijna 7 weken zwanger, vind het nog erg onwerkelijk, maar het is o, zo welkom!
Succes met je spanning en je moet mi nog even een paar dagen wachten met opnieuw te testen.
Fieke

Terug
Bovenaan