Tweede test ook negatief,ervaringen graag

A

Anoniem

Guest
Ik kon mijnzelf niet langer bedwingen, en heb voor de tweede keer een test gedaan.
Maar weederom negatief.. Ik wil niet langer meer voor de gek gehouden worden.
Nu heb ik weer verdriet. Want dit kindje zou van harte welkom zijn geweest.
Dat doet zeer. Hebben veel vrouwen dit, ik hoop op meer reacties.
Wat zijn jullie ervaringen? Nu had ik hoop alles wijst erop. Raar hoor.
Maar het heeft niet zo mogen zijn. Nog niet alltans.
Ik hoor graag van jullie.
Jeniffer

Weet precies hoe je je voelt....
kon wel janken... heb ik ook gedaan
normaal nooit over tijd.... nu wel    
dus gehoopt, maar helaas
negatief....
en 3 uur later komen de rode duiveltjes??
Mijn lichaam laat mij in de steek...

maar gelukkig komt er weer een nieuwe maand

nieuwe ronde, nieuwe kansen....

Succes!!! voor ons allemaal !!!

liefs elleke

Hoi Jennifer!

Ik weet hoe je je voelt. Ik was deze maand ook 5 dagen overtijd. Dat heb ik mijn hele leven nog niet gehad. Zelfs niet toen ik na 14 jaar pilgebruik stopte om zwanger te worden van mijn zoontje. Altijd stipt op dag 28.
In het begin wist ik het zeker: het is raak! Maar de testen bleven negatief en uiteindelijk geloofde ik er ook niet meer in.
Gisteren alsnog ongi geworden. Gelukkig aan één kant, want ik was al helemaal bang dat er iets met me aan de hand was. Maar aan de andere kant toch wel wat verdrietig, want nu is het definitief. Ook al was ik pas in ronde 1

Maar goed. We pakken de moed weer op en gaan vrolijk naar ronde 2 Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt in de vorm van een positieve test of ongi.

Succes

Liefs
Sylvia

Je moet niet vergeten hoeveel invloed stress en spanning heeft op je cyclus! De cyclus kan langer duren daardoor. Mentaal kun je meer dan je denkt!  Chinezen beinvloeden hun hartslag. Maar je cyclus wordt dus ook beinvloed door hoe je je voelt. Vrouwen in gevangenschap menstrueren soms gewoon niet meer.
Hierdoor is dus ook schijnzwangerschap mogelijk. Als je maar hard genoeg wilt.
Mijn advies: zoek ontspanning. Zoek afleiding. En laat je lichaam z'n gang gaan.

Terug
Bovenaan