tweede volledige zwangerschap, eerste week te vroeg en deze keer...........

Hallo moeders van nederland,

Ik vraag me af of er vrouwen zijn die van hun eerste eerder zijn bevallen en hoe het dan bij de tweede is gegaan. Ik kan me niet voorstellen dat ik deze keer meer dan 40 weken zwanger zal zijn. Volgens mij gebeurd het echt VEEL vaker dat ze ook bij de tweede of meerdere weer eerder bevallen. Hoop op veel reacties.

Gr Syl 35 wk en 6 dgn zwanger van de derde (eerste overleden met 23 wk 2 dgn)

hoi!
allereerst gefeliciteerd nog met je zwangerschap..
ik heb twee meiden (bijna 3 en eentje van 4 maanden), de eerste kwam precies twee dagen na de uitgerekende datum....met de tweede zwangerschap ben ik nog met 38 weken verhuisd....maar ze is geboren bij 41 weken en 4 dagen!!!!
succes..patricia

Hoi

Mijn zwangerschappen worden steeds langer. De 1e 38 wk, de 2e 39 wk en de 3e 40 wk en nu hoop ik toch echt dat deze 4e een uitzondering op de regel gaat worden en de rij van de voorkant gaat versterken en met   37 weken uitloopt in een bevalling. Maar ja je weet nooit of dit ventje toch liever wil blijven zitten tot de 41 weken.
Groetjes Linda

Leuk om het hier te vragen, maar dat is nou niet echt een 'eerlijk' antwoord, vrees ik. Vraag het eens aan je verloskundige of gyneacoloog, die hebben wellicht 'echte' cijfers?

Groet,
irene

de eerste kwam met  39 wk 1 dag de tweede op de uitgerekende dag en de derde een dag voor de uitgerekende dag   en hoe het met de vierde komt zal het echt niet weten gr eppie 29 wk

Terug
Bovenaan