Tweede vroege miskraam

A

Anoniem

Guest
<p>Hi ladies,</p><p>In november had ik mijn 1e vroege mk met 5 weken. Dit weekend precies op dezelfde dag met 5 weken weer een vroege mk. Erg teleurgesteld en 1,5 dag aangeslagen geweest.</p><p>Het ene moment ben je zo blij en zit je al te dagdromen en het andere moment is het over. </p><p>Graag zou ik wat ervaringen willen uitwisselen met dames die dit ook gehad hebben en nu wel een kindje hebben of nu zwanger zijn. </p><p>Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed, maar ik word er toch onzeker en soms wat angstig van (er is toch niets mis met mij). </p><p> </p>

Hey ik snap je gevoel goed. Ik ben zwanger geraakt door koperspiraal dit werd een miskraam wat niet gek is kansen zijn groter daarop. Toen twee vroege miskramen en toen zwanger kloppend hartje met 6 weken 3 dagen. En daarna gestopt met groeien. Gemiste miskraam uiteindelijk curretage moeten ondergaan heb nog gewacht tot 12 weken zwangerschap. Kreeg toen optie om onderzoek te doen maar die boot nog even afgehouden. Zwanger geraakt en een prachtige dochter gekregen zonder complicaties is nu anderhalf. En nu zwanger van tweede 28 weken nu ook zonder miskraam tussendoor. Soms heb je gewoon echt pech ??

He bah! Wat naar! 
Ik had na 2 goede echos een mk met 10 weken. Ben daar ook echt kapot van geweest. Morgen 33 weken zwanger dus ondanks een mk kan dat gelukkig alsnog maar helaas zeker in het begin niet onbezorgd. Voor mij hielp het om het mezelf te gunnen kut te voelen en ik sprak dat ook uit. Je moet ook bij een volgende zwangerschap weer door een onzekere tijd helaas maar dat hoef je niet alleen! Sterkte! 

Gebruiker10095935: Verschrikkelijk zeg eerst een kloppend hartje en dan niets meer. 
Gelukkig uiteindelijk goed gekomen en nu een mooie dochter! Fijn dat de tweede zwangerschap zonder mk is verlopen. Stelt toch wel gerust. 
Gebruiker10102650: Ook al na goede echo's toch nog niet goed. :( 
Als ik een keer verder kom dan 5 weken durf ik geen vroege echo te doen, want het lijk mij nog heftiger wanneer je al iets gezien hebt en het vervolgens niet goed gaat. 
Ik merk echt dat het veel met mij doet. Kan soms zomaar ineens huilen en daarna is het weer "over". Ben ook echt down. 
Durfde dus de afgelopen dagen ook de huisarts niet te bellen of een verloskundige (toen ik nog "zwanger" was), want ik was hier dus al bang voor.
Genieten jullie van jullie zwangerschappen en dank voor de reactie. 

Inmiddels weer twee weken verder en een hele positieve ovulatietest.
Na 2 vroege miskramen met 5 weken hoop ik zo dat de derde keer scheepsrecht is.
Bijzonder dat het lichaam weer zo snel "werkt" hopelijk blijft het nu wel goed gaan..:( 

Ovulatietest? Of zwangerschapstest??
Ik heb een miskraam bij 5 en 11 weken (na een goede echo bij 9 weken) gehad. Nu 14 weken zwanger, spannend blijft het wel.
Hopelijk bij jou snel raak en hopelijk gaat het dit x goed!

Wow wat heftig na een kloppend hartje, vreselijk.
Nee ik bedoel ovulatietest hoor. Hopelijk lukt het weer direct en gaat het wel goed. 
Geniet van de zwangerschap!

Terug
Bovenaan