Tweede zwangerschap en misselijkheid

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen. Ik ben Jeanet Tienstra, bijna 6 weken zwanger van ons tweede kindje.
Mijn dochter wordt in november 3.
Nu kan ik me van de vorige keer herinneren dat ik ook zo misselijk was maar deze keer voel ik me nog beroerder. Of lijkt dit zo. Ik heb de hele dag een misselijk gevoel en ook rond mijn maag een rotgevoel.

Ook ben ik de hele dag vreselijk moe. Het werken gaat moeilijk maar dat kan ook door de warmte komen.
En dan maar hopen dat de komende weken snel voorbij gaan.

Als de zwangerschap verder zo gaat als met mijn dochter dan mag ik zeker niet klagen.
Zijn hier vrouwen die dit herkennen en wat doen jullie eraan?

Groet Jeanet

Hallo,

Ik ben de eerste 15 weken van mijn zwangerschap behoorlijk misselijk geweest. Daarbij hadik een lage bloeddruk en ging dus ook regelmatig tegen de vloer aan. Ik heb weinig kunnen vinden wat geholpen heeft. Er zat ook totaal geen patroon in. De ene dag kon ik alles binnenhouden (wel misselijk) en de volgende dag kwam alles er weer uit. Je kon dus niet echt spreken van ochtendmisselijkheid.

Ik zou het even goed in de gaten houden, want je moet natuurlijk wel voldoende voeding binnenkrijgen/houden en anders even naar de huisarts gaan.

Heel veel sterkte ermee, want met dit weer zal het wel extra zwaar vallen.

groetjes Danique
22w2d

Hoi,
heel herkenbaar. Ik ben al vanaf week 7 ziek geweest. Dan weer een week niet, dan weer 3/4 dagen wel. En dan ook echt de hele dag overgeven en misselijk en in bed liggen. Heel fijn met dit weer! NOT!
Ik heb ook nog niets ontdekt wat helpt. Probeer toch in elk geval wat te drinken (ik neem dan water met aanleng). Ook helpen bij mij sinasappels en waterijsjes iets.
Verder kreeg ik van een collega de tip om anders een homeopaat te raadplegen, dat had haar goed geholpen. Als het bij mij nog vaker terugkomt ga ik dat echt proberen.
Heel veel succes en sterkte. Ik leef met je mee!
Groetjes V.

Terug
Bovenaan