Tweede zwangerschap zwaar....

Hoi dames,

ik moet even van me afschrijven hoor. Afgelopen vrijdag een paar keer achter elkaar een harde buik gehad en heel veel pijn in mijn onderbuik. Verloskundige gebeld en die adviseerde om even met urine langs de huisarts te gaan. Ziek gemeld op mijn werk en naar de huisarts gegaan. De assistent vond wel wat ontstekingscellen, maar niet zo veel. Ze kon niet overleggen met de huisarts en zei dat als het in het weekend erger werd ik met de antibioticakuur kon beginnen en anders het beste kon wachten tot maandag.

Maandag huisarts gebeld, na een zwaar weekend. Veel last van mijn buik en bekken gehad. Ik wilde toch wel liever haar advies. Gisteren mocht ik langskomen en ik bleek een flinke blaasontsteking te hebben. De assistent had een verkeerde kuur mee gegeven, dus ik kreeg van de huisarts een andere mee. Ben dus wel blij dat ik niet begonnen ben in het weekend.

Mijn hele lichaam doet van onder mijn borsten tot mijn bovenbenen pijn. Ik baal er echt van. Wil genieten van mijn dochter en mijn zwangerschap, maar voel me eigenlijk alleen maar ellendig. Heb er het weekend ook met mijn man over gepraat, hij is heel lief. Maar ik wil niet de hele tijd tegen hem lopen zeuren. Sorry, nu even zeuren tegen jullie :).
Ik heb mezelf de rest van de week ziek gemeld op mijn werk. Mijn dochtertje is vandaag naar de creche, dus ik doe mijn best om me een beetje rustig te houden en te genieten van de rust in huis.

Liefs Silvia

och meis het zit je niet mee! echt ontzettend klote dat je zoveel pijn hebt. en wat raar dat de assistent een verkeerde kuur heeft voorgeschreven! tis maar goed dat je nog ff naar de arts zelf bent geweest. ik hoop dat je vandaag een beetje je rust kunt pakken en de blaasontsteking snel voorbij is!

xxx

Hey Silvia, wat ontzettend balen van deze situatie, maar ook wel erg herkenbaar. Je mag het misschien niet hardop zeggen, maar zwanger zijn is echt niet mijn hobby!!! Ik ben echt oprecht blij als we een jaartje verder zijn... Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel blij met de zwangerschap en het idee dat we dadelijk nog zo'n lief meisje hebben, maar het is gewoon heel zwaar en niet leuk.. Zo, nu zit ik lekker met je mee te zeuren!
Wel heel open tegen je man blijven. Dat doe ik ook :). Soms lastig om voor hun te begrijpen wat je lichaal allemaal doet, maar zo kunnen ze het toch beter begrijpen en zaken uit handen nemen...
Doe rustig aan en hopelijk helpt het een beetje!
X

Oh zoooo herkenbaar! Als je al een ukkepuk hebt rondlopen dan gaat alles gewoon door, pijn of geen pijn! Dat valt mij ook erg zwaar! Goed dat je je ziek hebt gemeld en hopelijk kom je deze week wat tot rust. Verder: rust pakken, hulp aannemen en manlief inschakelen. Vindt hij vast niet erg, alleen de meeste mannen zien niet alles.. ;)

het zit je echt niet mee. wat vreselijk balen!!
hoop dat de kuur snel zn werk doet en je snel opknapt.
sterkte.

liefs, x

Hoi Silvia,

Bij ons zeur je nooit hoor! Vooral van je afpraten als je daar behoefte aan hebt. En als ik het bovenstaande zo lees kan ik het me helemaal voorstellen.

Probeer daar waar je kan je rust te pakken, dat zal al moeilijk genoeg zijn als je ook nog een kleintje hebt.

Hoop dat je snel een beetje opknapt, want dit is natuurlijk helemaal niets.

Liefs

Welcome to my world ik snap hoe je je voelt. Mijn tweede zwangerschap is lang niet zo prettig als de eerste. Meid, gewoon Ff tot rust komen. Dan voel je je een stuk beter... Weg gaan zal het waarschijnlijk niet helemaal.

Ik BNg nog steeds over de wc meerdere keren per week , heb harde buiken waardoor ik 50% werken moet. En sinds vandaag zeurende pijn in onderrug.

Je klaagt niet , je deelt je ongemakken hihi. Probeer toch een beetje nog te genieten op de momenten waarop het kan. Ik hou mezelf voor dat ik aupergelukkig mag zijn met gezond kindje in mijn buik. Dan valt de rest wel mes....

Liefs

Terug
Bovenaan