tweede zwangerschap .

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nu 10 weken zwanger van mijn tweede kindje en ik vroeg me af of er hier ook vrouwen zijn die dit ook zijn of verder in de zwangerschap zitten.
Ik ben ook wel erg benieuwd wanneer je zwangerschapskleding bent gaan dragen.
Bij de eerste had ik dit pas toen ik 4 a 5 maanden zwanger was. Maar ik hoor nu ook mensen die eerder de kleding dragen.

Groet Jeanet

Oh nog even een vraagje: Wanneer hebben jullie het voor het eerst gevoeld? Is dit nu ook eerder?

Jeanet

Hoi,
Ik ben nu 31 weken zwanger van nr. 2. Alles in deze zw.schap is sneller, eerder en heftiger deze keer. Bij mij dan he?! Ik ben langer misselijk geweest (t/m week 16, vorige keer t/m week 12), ik moest met week 16 (toen ik weer wat binnen hield) meteen in de zwangerschapsbroeken! Vorige keer pas met week 20 ofzo. Ik voelde nu met een week of 18 leven, denk ik. Vorige keer was dit ook pas met week 20/21 ofzo. Maar dat zal ook afhangen waar je placenta zich bevindt.
Ik ben nu een heel stuk dikker dan vorige keer en vind het erg zwaar momenteel. Mijn buik zit echt in de weg en ik heb nog ca. 9 weken te gaan!!! Ik ben nu net zo dik als op de uitgerekende datum vorige keer. Nou ja, nog even volhouden dus......
Jij succes met deze zwangerschap, enne.......gelefeliciteerd!!!
Groetjes, Patricia

ik ben ook zwanger van de tweede, maar kan je nog weinig vertellen, want ik ben ook 10 weken.
ik ben wel veel misselijker en vermoeider dan de eerste keer en mijn buik is veel slapper, ook al is die nog niet echt dikker.
klets je ook mee op het maart-forum?
greet

Hoi,

Dank jullie voor de antwoorden. Ik klets nog niet mee op het maart forum. Maar ga er zeker een kijken.

Tot daar.
Groet Jeanet

Terug
Bovenaan