tweegesprekken

hoi allemaal

ik wilde even kwijt dat ik het jammer vind dat mensen tweegesprekken aangaan hier op het forum. shirley en wendy, miranda en marian en ank - geloof ik, ik lees die berichten niet maar deze namen komen steeds terug.
waarom wisselen jullie niet gewoon lekker emailadressen uit?
als je die voluit schrijft bijvoorbeeld
shirleyapestaartjehotmail puntcom
dan kan er weinig fout gaan qua mensen die er misbruik van willen maken.

misschien dat verder niemand zich eraan ergert, maar dat horenwe dan wel
 
maakt mij niet uit hoor. Lees ik (net als berichten die ik niet interessant vind) gewoon overheen. Ja, als het hier alleen maar vol komt te staan met privéberichten wordt het wat anders.
 
Het is toch normaal dat je dikwijls de zelfde mensen tegen komt
dat is ook de bedoeling dat je enkele mensen vind hier waarmee je een aangenaam ongedwongen contact kunt onderhouden.

Groetjes en wedden dat je hier snel ook dikwijls op terug te vinden bent!!!
 
Karin heeft wel een beetje gelijk vind ik. Als ik een bericht speciaal voor Karin heb, dan ga ik dat niet op een openbaar forum plaatsen. Dat zou hetzelfde zijn als dat ik mijn bericht aan haar in de krant zou publiceren terwijl ik haar net zo makkelijk een brief zou kunnen schrijven, toch.

Als het nou eens een keertje zou gebeuren moet het geen punt zijn, maar als het vaker gebeurt en mensen nemen er een voorbeeld aan dan wordt het toch een beetje irritant. Als je specifiek berichten uitwisselt met een bepaald persoon kan dat volgens mij ook het beste via e-mail, op die manier kun je pas echt ongedwongen contact onderhouden.

groetjes, Jane 36+3
 
Me eraan ergeren doe ik niet, maar mij lijkt het ook handiger als mensen die graag 1 op 1 willen babbelen dat prive (via email) doen en niet op het forum. Dat houdt het een stuk leesbaarder voor de rest.
 
Tip:

Maak een eenmalig hotmail adres aan, dat plaats je hier en na reactie van de persoon aan wie het gericht is mail je terug van je eigen adres.
Zo heb ik het opgelost in ieder geval.

Gr. Aadje
 
Terug
Bovenaan