Tweeling mama

Hoi!

Wij verwachten begin mei volgend jaar een tweeling! Onze eerste zwangerschap..Spannend!

Ben beniewd of er hier(op dit forum) meer moeders een tweeling verwachten! Ook misselijk geweest afgelopen weken..? Ik af en toe. Gelukkig heb ik een hele lieve man die elke ochtend 7u twee crackers met wat kaas en komkommer voor me klaar maakt, plus een bakkie thee.. zo eet/drink ik dit al liggend op.. anders blijft het er helaas niet in....! Gyn. vertelde dat dit ook wel te maken kan hebben met het feit dat er twee kids in m'n buik groeien.

Buikje begint echt al te groeien..! Morgen de stad in voor wat ruimere kleding..!!

Groetjes Hilde

hay,

gefeliciteerd!!!
wat leuk zeg een tweeling! was het schrikken bij de echo of had je het verwacht?
ik dacht zelf de hele tijd dat het er twee zouden zijn, het komt veel voor in mijn fam.
maar ik ben blij dat ik het tegen niemand heb gezegt, want het is niet zo
toen ik terug kwam van de echo vroeg mn vader zijn et er twee?
haha die dacht dat ook al, en mn zus had het er ook over.

word de misselijkheid nu al wel minder of heb je er nog veel last van, ben je ook erg moe?

xxx

Ik had steeds het voorgevoel al dat het er twee zouden zijn! Apart he?! Komt ook wel voor in familie (m'n moeders kant). Maar dat zegt nog niet heel veel natuurlijk.
Misselijkheid wordt nu wel wat minder gelukkig..!!
Jullie ook succes!!:)

Groetjes Hilde

Ik ben van het januari forum, maar ik ben vorige week tante geworden van een tweeling!
2 meisjes Britt en Tess.
Het is zo leuk!
Ze hebben al een jongetje van bijna 3, maar het is echt aanpoten. Ze had vandaag de laatste dag kraamzorg.

Hoi gefeliciteerd
Zelf ben ik moeder van 1 zoon van bijna 15 maanden en verwacht in mei ook een 2-ling.Ben nu pas misselijk aan het worden vooral met koken . Verder gaat alles goed vandaag nog controle gehad.Ik merk aan mijn broeken dat ze strakker beginnen te zitten. dus maar een broek met elstiek gaan aanschaffen.
hopelijk gaat verder alles goed met je.
Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan