tweeling met een placenta

Hoi, ik heb net gehoord dat ik een tweeling krijg en dat ik maar een placenta heb voor beide...de kans op TTTS is groot dus ik ga elke 2 weken voor controle naar het ziekenhuis. Heeft iemand dit meegemaakt en hoe ging dat?
Ik ben ook een blog begonnen over mijn ervaring maar het zou leuk zijn om van meerdere moeders te horen:
http://newsabouttwins.wordpress.com/
Alvast bedankt!!

Hoi. Ik heb hetzelfde. Ben nu 27 weken onderweg en alles gaat goed. De tweeling wordt in week 36 sowieso gehaald om geen extra risico te lopen. Gaat dat bij jou ook gebeuren?

Verder zou ik zeggen niet teveel zorgen maken. Dat is immers het beste voor je kindjes. Ik denk maar zo, elke 2 weken weer een mooie echo mee naar huis :)

Hallo, 
Ikzelf ben nu 36 weken zwanger van onze eeneiige tweeling. Met 15 weken zwangerschap is bij de baby's ttts geconstateerd, ik ben toen doorverwezen naar het LUMC in leiden, daar ben ik de dag na de controle al gelaserd. Ze hebben alle vaten van de placenta die met elkaar in verbinding  toen doorgelaserd. De operatie is goed gegaan en vanaf dat moment moest ik iedere 2 weken op controle in Leiden, de dames groeien super maar het is wel een spannende zwangerschap geweest, zeker omdat het onze eerste kindjes zijn. Dit weekend wordt ik opgenomen om ingeleid te worden, kijk er enorm naar uit ?
X

Terug
Bovenaan