tweeling opkomst

vandaag gingen we voor het eerst naar de vk. Toen ze met de echo begon zagen we het meteen dat zijn er 2. We zijn er heeeel blij mee maar er komen ook wel veel dingen op je af vooral praktische zaken. We hebben al een zoon van 18 maanden dus dan denk je de meeste spullen hebben we al maar nu moet er opeens van alles anders. En we gaan binnenkort verhuizen en dan was het de bedoeling onze zoon de grote kamer en de baby de kleine maar dat gaan we nu dus andersom doen.
Heeft er iemand van jullie ook te horen gekregen dat er 2 wondertjes opkomst zijn en misschien nog tips of handige sites en zo?

Hoi,

Jeetje dat is wel een verrassing zeg!
Ja dan kom je spullen te kort ineens, ik weet dat je bij prenatal tweelingpassen hebt, elk product wat je 2x koopt krijg je korting, maar ja je hebt natuurlijk van veel maar 1 extra nodig!
Er zijn er meerdere zwanger van een tweeling, misschien een berichtje plaatsen op het gewone zwanger forum!
Verder zou ik kijken of een zus/je moeder je een weekje kan komen helpen na de kraamweek, is wel prettig als het er 2 zijn denk ik!!
Nou geniet ervan!!
Liefs MJ

wow gefeliciteerd!! Ik geloof best dat je even alles moet laten bezinken en opnieuw beginnen met blij zijn :)
ik wens je een hele fijne zwangerschap!!
en hou ons op de hoogte met de vorderingen.

liefs
nicole

Hallo,

bedankt voor de felicitaties. We zijn blij met de verrassing en ik voel me goed. We houden er rekening mee dat ik straks meer of eerder klachten krijg maar dan zorg ik voor voldoende rust. Gelukkig hebben we veel hulp in de buurt wonen en is onze oudste erg makkelijk. Ik ben nu 11 weken en over 2 weken krijgen we een tweede echo zodat ze kunnen zien of het 1 of 2 eiig is.
Ondanks dat we er geen invloed op hebben gehad voel ik me trots.
groetjes Esther

Terug
Bovenaan