Tweeling verloren bij 22 weken zwangerschap

Hallo,

Op 27 november ben ik na een heel spannende week veel te vroeg bevallen van onze eerste kindjes. Ik was pas 22 weken zwanger van een eeneiige tweeling.. 2 prachtige meisjes.

Wat is het moeilijk om al meteen afscheid te moeten nemen!

Ik zou heel graag eens in contact komen met anderen die ook een kindje verloren zijn.. het lijkt me zo fijn om het verdriet eens te kunnen delen met iemand die precies weet hoe het voelt. Want hoewel je ontzettend veel steun krijgt van alle lieve mensen om je heen, ze weten natuurlijk niet hoe het is om zelf mee te moeten maken...
 
Hallo Mallie,

Ik zag je bericht op het forum en ik herkende zoveel, ik dacht: eindelijk iemand die mij ook begrijpt. Ik ben zelf namelijk op 7 november bevallen van mijn 2 eerste zoontjes (20 weken). Het is inderdaad vreselijk onmenselijk dat je zoiets moois moet missen. Een heel rijk gevoel dat je hebt als je deze twee leventjes in je buik hebt, het gevoel dat je de hele wereld aan kunt ( met deze twee wondertjes ) en opeens wordt je dit afgenomen. Je wereld stort in.

Manon
 
Hoi lieve manon,

Ja het is zo verschrikkelijk oneerlijk!

Mag ik vragen wat er bij jullie  mis is gegaan?

Ik zie dat het bij jullie ook nog vrij vers is...

Misschien kunnen we elkaar een beetje tot steun zijn, juist omdat we ook allebei zwanger waren van een  tweeling... het blijft toch een dubbel verlies!



Liefs mallie
 
Lieve Mallie,

Ik ben zelf niet echt van een forum of van mijn verhalen blootstellen aan iets wat iedereen kan lezen. Maar ik zou je heel graag meer willen mailen of zelfs een keer bellen als dat voor ons goed zou voelen. Ik heb jou bericht daarom ook alleen gevonden door de tante van mijn man, die stuurde mij: kijk even op het forum, er vraagt iemand naar een lotgenoot. Ik dacht meteen, eindelijk, echt? Kan ik nu eindelijk met iemand praten die weet hoe zoiets vreselijks voelt en inderdaad, voor ons gevoel is er niemand die zich zo voelt, want wij zijn twee van onze grootste eerste wondertjes kwijt. Mocht jij toch niet echt behoefte hebben aan wat persoonlijker contact, laat me dan gewoon weten, dan ga ik toch mijn best doen om het gewoon op dit forum onder woorden te brengen.

Liefs  Manon
 
Hoi manon,

Ik vind dat ook fijner..

Weet jij of er een manier is om elkaar een persoonlijk bericht te sturen met email adres?

Liefs Mallie
 
Hoi Manon en Mollie

Wat ben ik blij dat ik jullie verhalen heb gelezen.

Ik spreek nu als oma van 2 hele mooie, kleine vechtertjes die tot ons grote verdriet zijn overleden. De pijn die mijn dochter heeft, is niet te beschrijven. (mijn dochter weet wel dat ik dit doe hoor).

Mijn dochter wil heel graag in contact komen met andere moeders die precies hetzelfde hebben meegemaakt. Er zijn zoveel emoties, niet eerlijk, waarom en noem het maar op.

Mijn dochter was zwanger van een eeneiige tweeling. 2 jongens. Haar droom kwam uit. Ze was dolgelukkig.  Ik natuurlijk ook. Na 16 weken zijn we naar kinderwagens en babykamers gaan kijken. We zagen ons al achter de kinderwagen lopen. Ik kon het niet laten om toch dubbele kleertjes te kopen. Hele plannen waren er al. Het was haar eerste zwangerschap.

Tot de 18de week, dolgelukkig. En toen ..... het verschrikkelijke nieuws. Donderdag was er te zien op de echo dat 1 van de jongens een lichte groeiachterstand had. Een beetje zorgelijk, dus toch doorgestuurd naar Leiden. Gelukkig kon ze daar snel terecht. Maandag daar naar toe. Daar weer een echo en daar was op te zien dat de doorbloeding van de kleinste moeizaam was. Er zou overleg zijn met het medische team en woensdag moesten we terug komen. Weer een echo ........ geen hartslagen meer. Niet te beschrijven wat er dan allemaal door je heen gaat.

12 april zijn de jongens geboren. Mijn 2 mooie kleinzonen. Het verdriet en het dubbele verlies is erg groot.

Ik wil heel graag aan jullie vragen of het goed is als mijn dochter naar het mail adres een mail stuurt. Ze zou het super fijn vinden om met andere moeders erover te praten. Ze vindt het veel prettiger om, net zoals jullie, het meer privé te houden.

Het is heel fijn om als moeder met andere moeders te kunnen praten over het grote verlies. Ik denk, weet het eigenlijk wel zeker, dat jullie elkaar kunnen steunen. Om elkaars verhaal, gevoelens te delen.

Als oma van 2 kleinzonen die ik nooit kan knuffelen, nooit bij mij om snoepjes vragen, die nooit bij mij komen logeren en ........ wil ik ook graag in contact komen met andere oma's die hetzelfde hebben meegemaakt. Als oma en moeder zit je met dubbel verdriet. Verdriet om het verlies van 2 kleinzonen en verdriet om het verdriet van je dochter en schoonzoon

liefs Laura

Wat ben ik blij dat ik jullie verhalen heb gelezen.

Ik spreek nu als oma van 2 hele mooie, kleine vechtertjes die tot ons grote verdriet zijn overleden. De pijn die mijn dochter heeft, is niet te beschrijven. (mijn dochter weet wel dat ik dit doe hoor).

Mijn dochter wil heel graag in contact komen met andere moeders die precies hetzelfde hebben meegemaakt. Er zijn zoveel emoties, niet eerlijk, waarom en noem het maar op.

Mijn dochter was zwanger van een eeneiige tweeling. 2 jongens. Haar droom kwam uit. Ze was dolgelukkig.  Ik natuurlijk ook. Na 16 weken zijn we naar kinderwagens en babykamers gaan kijken. We zagen ons al achter de kinderwagen lopen. Ik kon het niet laten om toch dubbele kleertjes te kopen. Hele plannen waren er al. Het was haar eerste zwangerschap.

Tot de 18de week, dolgelukkig. En toen ..... het verschrikkelijke nieuws. Donderdag was er te zien op de echo dat 1 van de jongens een lichte groeiachterstand had. Een beetje zorgelijk, dus toch doorgestuurd naar Leiden. Gelukkig kon ze daar snel terecht. Maandag daar naar toe. Daar weer een echo en daar was op te zien dat de doorbloeding van de kleinste moeizaam was. Er zou overleg zijn met het medische team en woensdag moesten we terug komen. Weer een echo ........ geen hartslagen meer. Niet te beschrijven wat er dan allemaal door je heen gaat.

12 april zijn de jongens geboren. Mijn 2 mooie kleinzonen. Het verdriet en het dubbele verlies is erg groot.

Ik wil heel graag aan jullie vragen of het goed is als mijn dochter naar het mail adres een mail stuurt. Ze zou het super fijn vinden om met andere moeders erover te praten. Ze vindt het veel prettiger om, net zoals jullie, het meer privé te houden.

Het is heel fijn om als moeder met andere moeders te kunnen praten over het grote verlies. Ik denk, weet het eigenlijk wel zeker, dat jullie elkaar kunnen steunen. Om elkaars verhaal, gevoelens te delen.

Als oma van 2 kleinzonen die ik nooit kan knuffelen, nooit bij mij om snoepjes vragen, die nooit bij mij komen logeren en ........ wil ik ook graag in contact komen met andere oma's die hetzelfde hebben meegemaakt. Als oma en moeder zit je met dubbel verdriet. Verdriet om het verlies van 2 kleinzonen en verdriet om het verdriet van je dochter en schoonzoon

liefs Laura





 
Lieve Laura,

ik zou je verhaal even mailen naar bovenstaand email adres. Dit topic is best oud en hun krijgen geen melding dat je een reactie hebt geplaatst dus ben bang dat ze dit niet lezen.

Het email adres van 1 van bovenstaande dames is mupkuhhh@yahoo.com

Heel veel sterkte!

Liefs Patricia
 
Terug
Bovenaan