Tweeling wieg

<p>Hallo Dames. </p><p>Ik ben 15 weken in verwachting van een tweeling. We zijn gisteren even wezen kijken bij een baby zaak wat we een beetje nodig zijn qua grote spullen ledikant, kinderwagen enz. Nou vroeg de verkoopster ook of we een wieg nodig zijn. We hadden hier nog niet echt over nagedacht. </p><p>We hebben op onze slaapkamer geen ruimte naast het bed voor twee wiegjes. Maar om ze meteen in hun eigen slaapkamer neer te leggen vindt ik ook geen fijn idee. Hoe hebben jullie dit gedaan? Kunnen ze ook met zijn 2en in 1 wiegje?  </p>

Ik zou ze niet met 2 in 1 wieg doen, is echt te krap. Op eigen kamer is dan toch je enige optie denk ik.. kan je niet 2 wiegjes achter elkaar aan 1 kant van het bed? Heel lang zijn wiegjes niet..

Past er een ledikantje naast jullie bed? Daar kunnen ze eerst prima samen in liggen, elk een helft. Lijkt me het meest praktische, scheelt ook weer een aankoop ?

Er bestaat een tweeling wieg of ledikant laatst gezien in een gezin waar ik heb gewerkt werk in de kraamzorg ?

Had 2 aparte matrassen erin ook geen idee waarvan danl

Samen in 1 wieg is levensgevaarlijk (letterlijk!). Je hebt een speciale tweelingwieg. Wij hadden gewoon ieder een ledikantje op hun eigen kamer. Als je dat echt niet wil en geen ruimte hebt voor een tweelingwieg, dan zou ik aan elke kant van jullie bed 1 wiegje zetten. 

Terug
Bovenaan